annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding

Topic gestart op: 08-01-21 08h35

Antwoorden: 11 antwoorden

Appeltach
Gewaardeerd verkenner

Foutmelding

Goedemorgen iedereen,

Ik krijg sinds gisterennamiddag een foutmelding als ik mijn saldo wil checken via *123*#. Bovendien werkt mijn mobiel internet ook niet meer. Deze twee zaken lijken dus gelijk te lopen. Mijn apps werken nog wel als ik verbonden ben met de WiFi, maar dus niet via mobiel internet. Ik ben verbonden met het netwerk, mijn mobiele data was zeker nog niet op en ik heb mijn gsm al heropgestart. 

Zijn er nog mensen met dit probleem? Weet iemand misschien een oplossing?

 

Bedankt!

262C10D2-48D6-4E35-8A30-A429343941DE.png

Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
Josette
Wijze
Wijze

@Appeltach  goedemorgen, van mij krijg je eerst deze:

Tagnieuw.jpg

Heb je de app al eens verwijdert?

En dan opnieuw opstarten en de app opnieuw downloaden,

succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Appeltach
Gewaardeerd verkenner

Hoi Josette 🙂

 

Het probleem ligt niet bij mijn apps want die werken gewoon met WiFi wel. Het gaat ook om AL mijn apps. Niet 1 of 2. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen