Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-07-23 11h19
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik heb sinds deze ochtend geen mobiel netwerk meer en ook geen 4G.
Ik kan dus ook de klantendienst niet bellen aangezien ik geen netwerk heb...
Als ik me niet vergis en jouw telefoonnummer eindigt op 253 dan is jouw gsmnummer sinds deze morgen overgenomen door Proximus 😅.
Hoe weet jij dat?
Ben jij een medewerker?
Hey @VossyGamer ,
Ik ben een zelfstandige die toegang heeft tot sommige Orange systemen maar vergis u niet, ik ben geen Orange medewerker. Ik spreek dus ook niet namens Orange.
De hulp en raad die ik hier aanbied is puur uit mijn ervaringen en op vrijwillige basis.
Aah oke, goed om te weten. Maar is dat niet een gat in de beveiliging van Orange? Een niet-Orange medewerker die toegang heeft tot sommige Orange systemen? Lijkt mij niet zo ethisch. Bv. een kind van iemand (of iemand in een rare bui) die ff aan de instellingen van een persoons diensten zit, diensten opzegt, ... Maar daar zullen hopelijk wel maatregelen voor genomen zijn?