Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-07-23 11h19
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik heb sinds deze ochtend geen mobiel netwerk meer en ook geen 4G.
Ik kan dus ook de klantendienst niet bellen aangezien ik geen netwerk heb...
@VossyGamer ,
Even iets duidelijk maken, voor iedereen hier gaat doemdenken: kan iedereen zomaar in hun systeem?!
Niet iedereen die toegang heeft tot bepaalde Orange systemen zijn medewerkers van Orange.
Voorbeelden hiervan zijn:
Installateurs: hier zitten onderaannemers tussen, geen rechtstreekse medewerkers dus, die toegang hebben tot bepaalde systemen om hun werk te kunnen uitvoeren.
Verkopers in niet Orange winkels: de verkopers van abonnementen in bvb de Mediamarkt/Carrefour zijn geen medewerkers van Orange maar hebben toch toegang tot de nodige systemen.
Zelfstandige verkopers: idem als hierboven, bvb de lokale krantenwinkel/elektrozaak die ook Orange abonnementen verdeelt...
Ikzelf heb ook toegang tot bepaalde systemen, dit werkgerelateerd. Het is niet "Jan-met-de-pet" die zomaar kan inloggen om zaken op te zoeken of te wijzigen. Je moet hiervoor de nodige kwalificaties hebben en een persoonsgebonden login. Je kan niet zomaar surfen naar een website waar je als "kind" zomaar kunt gaan prutsen.
Bovendien heb je identiteitsgegevens nodig voor je een wijziging kunt gaan uitvoeren (ID-kaart) en voor stopzettingen van diensten moet je een rechtstreekse medewerker zijn.
Hetzelfde bij Telenet en Proximus. Die hebben ook hun winkels met eigen personeel maar dan heb je ook nog eens externe bedrijven/verkopers die toegang hebben tot hun systemen.
Heb je al eens geprobeerd je gsm volledig herop te starten?
Indien dit niet werkt kan je steeds de klantendienst via digitale weg proberen bereiken, Facebook Messenger, twitter, etc.
En hoe moet deze persoon dat doen: via digitale weg? Als hij geen mobiel netwerk en geen 4G heeft? 😅
Als die persoon op dit forum een bericht kan plaatsen dan denk ik dat 'ie wel toegang heeft tot het internet. 😬
Gewoon gsm uitzetten. Wat wachten en terug aanzetten 😊