Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-02-21 07h23
Antwoorden: 11 antwoorden
Goedemorgen! Heb jullie hulp nodig. Sinds gisteren verschijnt er op mijn smartphone ‘Geen service’. Ik kan dus niet meer bellen en berichten sturen/ontvangen. Enkel via WiFi kan ik op het internet. Als ik naar mijn instellingen ga en kies voor mobiel netwerk staat er niks. Er verschijnt wel een pop-up waarin vermeld wordt dat er een update vereist is om mijn mobiele data terug te kunnen gebruiken.Gisteren heb ik een paar uur bezig geweest om de nieuwe update te installeren. Maar nog steeds geen service Mijn Sim kaart werkt wel bij de smartphone van mijn man. Iemand enig idee wat het probleem is? Groetjes Sveke
Echt raar , ik heb al wel gehoord van defecte simkaart , maar van een simkaartlezer die defect is nog nooit eigenlijk ..
Groeten,
bigMODDER
@Sveke goedemorgen,
kan je niet in je klantenzone kijken om te zien wat je op je kaart hebt?
https://www.orange.be/nl/e-services/login?TARGET=https%3A//e-services.orange.be/nl/home
En heb je een kaart voor de 2 toestellen of per toestel een simkaart?
@Josette In de klanten zone staat al mijn correcte gegevens. Ook kan ik nog zien dat ik nog niet alles opgebruikt heb. Raar hé...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 |