annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Heractiveren van oude simkaart

Topic gestart op: 10-11-23 08h46

Antwoorden: 3 antwoorden

Rikkert2
Aspirant verkenner

Heractiveren van oude simkaart

Beste wegens een vriendin zou ik iets willen vragen.

Zij is nogal hard gesteld op haar oude simkaart nu haar oude simkaart is afgesloten wegens te late betaling. Maar alles is nu geregeld en betaald.

Maar zij zou zeer graag haar oude simkaart willen behouden want voor haar is dit echt heel belangrijk. 

Is het mogelijk om die oude simkaart terug in dienst te stellen met haar oude contract en haar oude nummer?

Ik had ergens gelezen dat dit zeker mogelijk is vandaar mijn vraag.

Alvast bedankt

 

Groetjes 

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

in aanvulling op het antwoord van @Pletse 

Het hangt er van af wat oud is 

Je kunt hier eens zien of het nummer nog bij Orange is

 

digiboy40
Leidende verkenner

Hangt ervan af wanneer zij heeft betaald...een inactieve SIM kaart wordt sowieso na 6 maanden doorgegeven aan een andere klant. M.a.w: Na 6 maanden ben je je nummer kwijt. Tja en facturen dienen op tijd betaald te worden en Orange heeft het recht om het bestaand nummer te blokkeren tot de betaling ontvangen is.

Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Rikkert2 ,

Info van de Orange website:

A. Wat gebeurt er als je niet op tijd betaalt?

  • Je ontvangt gratis een eerste herinnering.
  • Voor de tweede en derde herinnering betaal je telkens € 10.
  • Je diensten worden tijdelijk geblokkeerd tot we je betaling ontvangen.
  • Je ontvangt een laatste waarschuwing.
  • Je wordt in gebreke gesteld en je diensten worden permanent stopgezet.


M.a.w. werd de factuur kort na het blokkeren betaald dan is de kans dat ze het nummer terug kan laten activeren zeer groot. Hiervoor neem je best contact met de klantendienst om het nummer terug te laten activeren. Je vriendin kan gerust iemand anders zijn/haar gsm gebruiken om te bellen naar de klantendienst (nr 5000). Mocht ze bellen met een niet Orange gsmnummer, dan is de klantendienst bereikbaar op het nr 0800 85 000.

Leden met de meeste pluimen