- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Klantendienst Orange gooit gewoon de lijn dicht ...
... nog nooit zo onheus behandeld door een 'klantendienst'. Na een 'update' van Colibri Zen naar Go Light werkte er helemaal niets meer, enkel een melding 'No service'. Na herhaaldelijk bellen en lang wachten van het kastje naar de muur gestuurd, was hun antwoord. Kijk uit met Orange ...
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Inderdaad jammer om te lezen. Klantendienst zou ik alle gevallen vriendelijke moeten blijven en vooral bereikbaar. Blijkbaar wordt aan dit laatste gewerkt in de vorm van een nieuwe telecomwet.
P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dat is nu eens een goed idee van de minister: de telecomoperators verplichten binnen 24 uren te antwoorden als ze er niet in slagen na 2,5 minuten te antwoorden.
Mijn verhaal heeft nog een staartje gekregen na een bezoek aan de Orange shop. Daar kreeg ik een nieuwe SIM-kaart waarmee de zaak opgelost raakte. Alhoewel, iets daarna kwam er een telefoontje van een hoger niveau support waarin ik beleefd naar mijn voeten kreeg omdat hiermee hún probleem niet opgelost was. Orange kon namelijk nu niet meer traceren op welk niveau de storing precies plaatsvond. Oh well …
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
echter wel erg
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Inderdaad jammer om te lezen. Klantendienst zou ik alle gevallen vriendelijke moeten blijven en vooral bereikbaar. Blijkbaar wordt aan dit laatste gewerkt in de vorm van een nieuwe telecomwet.
P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dat is nu eens een goed idee van de minister: de telecomoperators verplichten binnen 24 uren te antwoorden als ze er niet in slagen na 2,5 minuten te antwoorden.
Mijn verhaal heeft nog een staartje gekregen na een bezoek aan de Orange shop. Daar kreeg ik een nieuwe SIM-kaart waarmee de zaak opgelost raakte. Alhoewel, iets daarna kwam er een telefoontje van een hoger niveau support waarin ik beleefd naar mijn voeten kreeg omdat hiermee hún probleem niet opgelost was. Orange kon namelijk nu niet meer traceren op welk niveau de storing precies plaatsvond. Oh well …
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@JG goedenavond,
dit is echt verschrikkelijk om te lezen.
