annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantendienst Orange gooit gewoon de lijn dicht ...

Topic gestart op: 28-04-21 16h01

Antwoorden: 4 antwoorden

JG
Gewaardeerd verkenner

Klantendienst Orange gooit gewoon de lijn dicht ...

OPGELOST

... nog nooit zo onheus behandeld door een 'klantendienst'. Na een 'update' van Colibri Zen naar Go Light werkte er helemaal niets meer, enkel een melding 'No service'. Na herhaaldelijk bellen en lang wachten van het kastje naar de muur gestuurd, was hun antwoord.  Kijk uit met Orange ...

Labels (2)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@JG 

Inderdaad jammer om te lezen. Klantendienst zou ik alle gevallen vriendelijke moeten blijven en vooral bereikbaar. Blijkbaar wordt aan dit laatste gewerkt in de vorm van een nieuwe telecomwet.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/04/28/een-half-uur-irritante-wachtmuziek-aan-de-telefoon-weldra-is...

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
JG
Gewaardeerd verkenner

Dat is nu eens een goed idee van de minister: de telecomoperators verplichten binnen 24 uren te antwoorden als ze er niet in slagen na 2,5 minuten te antwoorden.

 

Mijn verhaal heeft nog een staartje gekregen na een bezoek aan de Orange shop. Daar kreeg ik een nieuwe SIM-kaart waarmee de zaak opgelost raakte. Alhoewel, iets daarna kwam er een telefoontje van een hoger niveau support waarin ik beleefd naar mijn voeten kreeg omdat hiermee hún probleem niet opgelost was. Orange kon namelijk nu niet meer traceren op welk niveau de storing precies plaatsvond. Oh well …

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
voeten
Gewaardeerd verkenner

echter wel  erg

0 pluimen
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@JG 

Inderdaad jammer om te lezen. Klantendienst zou ik alle gevallen vriendelijke moeten blijven en vooral bereikbaar. Blijkbaar wordt aan dit laatste gewerkt in de vorm van een nieuwe telecomwet.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/04/28/een-half-uur-irritante-wachtmuziek-aan-de-telefoon-weldra-is...

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

 

 

0 pluimen
JG
Gewaardeerd verkenner

Dat is nu eens een goed idee van de minister: de telecomoperators verplichten binnen 24 uren te antwoorden als ze er niet in slagen na 2,5 minuten te antwoorden.

 

Mijn verhaal heeft nog een staartje gekregen na een bezoek aan de Orange shop. Daar kreeg ik een nieuwe SIM-kaart waarmee de zaak opgelost raakte. Alhoewel, iets daarna kwam er een telefoontje van een hoger niveau support waarin ik beleefd naar mijn voeten kreeg omdat hiermee hún probleem niet opgelost was. Orange kon namelijk nu niet meer traceren op welk niveau de storing precies plaatsvond. Oh well …

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@JG  goedenavond,

dit is echt verschrikkelijk om te lezen.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen