annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Na bijna 1 jaar geen netwerk meer

Topic gestart op: 10-02-23 07h35

Antwoorden: 5 antwoorden

Reynaerttine
Gewaardeerd verkenner

Na bijna 1 jaar geen netwerk meer

Dit is een onderwerp dat ik al vaak zag passeren, maar vond niet echt de oplossing... ongeveer een jaar terug kwam ik hier in mijn flat wonen. WiFi was toen al niet optimaal, dus ik kocht er de mesh bij en werkte prima.

Nu heb ik sinds een tweetal weekjes opnieuw problemen om bereik te vinden. Als ik dan mijn hond uitlaat en mijn gsm schakelt over naar 4G, komen al die meldingen van wie belde of een bericht stuurde op mij af.

Binnenshuis wifi uitzetten  en op 4G gaan is zeker geen oplossing want het 4g netwerk binnen heeft 0,0 bereik. Wat is daar trouwens aan te doen? 

Ik betaal voor mijn abonnement, wil er dan ook gebruik van kunnen maken 

 

Tine

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Reynaerttine
Gewaardeerd verkenner

Het gaat van kwaad naar erger. Zelfs telefoontje naar klantendienst verloopt stroef, als je aan je voordeur moet gaan staan om te kunnen bellen. Ik betaal elke maand mijn "love trio" abonnement met go Extreme, kocht voor €99 een wifi-mesh, je zou toch al wat service verwachten denk ik. 

Ik ben van aard aan de eerdere depressieve kant, kennissen beginnen al te panikeren omdat ze me niet kunnen bereiken. Als er omgekeerd hier iets mocht gebeuren, kan ik ook niemand verwittigen. 

Ik hoop dat dit dringend wordt opgelost. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Reynaerttine 

Je zou aan Orange een FemToCel kunnen aanvragen. Dat ding is in wezen een kleine privé zendmast van Orange in uw living.

Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. De FTC gaat via het internet het Orange signaal op de servers halen en straalt het uit in uw living. De huidige versie van de FTC straalt eveneens 4G uit, dus die heb je dan ook binnen.

Orange zal eerst uw situatie onderzoeken. Wanneer ze akkoord zijn is de FTC helemaal gratis. Dit is een versie voor privé gebruik en bedient maximaal 4 Orange toestellen/simkaarten tegelijk.

Ik weet waarover ik praat, heb er zelf eentje staan.

Niet geschoten is altijd mis, zou ik zeggen 😉

P.S. De FTC is geen WIFi hé. Het is effectief het telefoonsignaal dat op straat door de zendmasten uitgestraald wordt.

EDIT: voor alle duidelijkheid; de FTC dient bekabeld aan uw router aangesloten te worden, dus niet via WiFi. Alle nodige kabels worden meegeleverd.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Reynaerttine
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 ik belde daar verschillende keren voor net na mijn  verhuis en de daaropvolgende maanden. Maar had toen pech dat er geen stock meer was

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Reynaerttine 

Probeer nu nog eens, er is recent dus een nieuw model, met 4G ipv 3G. Die worden momenteel verdeeld.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen