Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-21 23h26
Antwoorden: 5 antwoorden
Beste Tribe,
Ik was vroeger al klant bij Orange (origineel Mobistar) en was daar altijd tevreden over. Na een omzwerving bij Mobile Vikings ben ik sinds augustus opnieuw klant bij Orange met een Love Duo abonnement, met 2 gsm nummers die over genomen zijn van bij Mobile Vikings. Het mijne dateert zelf nog van in de tijd van Mobistar.
Al van bij het begin had ik problemen met het ontvangen van sms'en met verificatiecodes, zoals bv. om te kunnen registreren op de Payconiq by Bancontact app. Ook om in te loggen op de MyOrange app via Wi-Fi, wordt een verificatiecode verstuurd, die ik vervolgens nooit ontvang. Dit was vervelend, maar niet onoverkomelijk. Echter heb ik de laatste weken ontdekt dat ik ook gewone sms'en van mijn contactpersonen soms niet ontvang. Daarom heb ik reeds via 5000 contact opgenomen met Orange, waarna zij een dossier geopend hebben voor dit probleem. Ondertussen zijn we echter al een week of 3 a 4 verder en heb ik nog niets vernomen van Orange hierover. Daarom probeer ik het langs deze weg nog eens.
Ik gebruik een Xiaomi Red Note 7, die bij Mobile Vikings nooit voor problemen gezorgd heeft. De SIM kaart is uiteraard nieuw sinds augustus, maar bevat mijn origineel gsm nummer die ontstaan is bij Mobistar en via Orange en Mobile Vikings nu opnieuw bij Orange terecht gekomen is. Het start overigens met 0495, mocht dat belangrijk zijn.
Mocht iemand hier een idee hebben of ooit hetzelfde meegemaakt hebben, hoor ik het graag.
Alvast bedankt om te lezen en mee te denken.
Groeten, Jenzz
@Jenzz goedemorgen.
Ben je zeker dat al je instellingen goed staan?
Als SMS berichten te lang zijn worden ze via MMS verstuurd.
Zo ja neem dan eens even contact op via
FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.