annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ontvangst in nederland

Topic gestart op: 17-01-21 16h56

Antwoorden: 14 antwoorden

Gwtuinen
Gewaardeerd verkenner

Ontvangst in nederland

Heb sedert enkele weken een nieuw sim kaart moeten nemen en sindsdien heb ik heel veel problemen met mijn ontvangst en overschakkeling als ik naar nederland ga wat zeer regelmatig is voor het werk had voor men nieuwe sim kaart hier geen probleem wat kan ik hieraan doen 

Labels (2)
0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Gwtuinen
Gewaardeerd verkenner

@patrick2  deze staat steeds aan niets verandert

Het enigste dat ik kan doen is handmatig zoeken en heel veel geduld hebben dat ze mij op een netwerk toelaten als ik al 1 vind 

@Josette ook al reeds geprobeert andere foon afvegen met hoesje zonder hoesje binnen buiten alles denk ik 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gwtuinen  

Je hebt dus hetzelfde probleem als je een ander toestel gebruikt met diezelfde simkaart ? 

Dan kan je altijd eens bellen met de klantendienst of contact zoeken via het Webcare team. Het webcare team is te bereiken via Facebook als je daar een account hebt of via Twitter. Anders ga je moeten bellen. Ze zullen dan een dossier moeten op maken en kijken wat er technisch niet goed gaat. 

Maar ik heb mijn twijfel of ze er iets aan kunnen doen want het werkt wel enkel is de omschakeling langer dan je gewent bent of je dient het handmatig te doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gwtuinen
Gewaardeerd verkenner

@patrick2  idd het duurt bijna 10min voor ik op een netwerk kan

@Josette denk dat ik dat eens ga doen de komende dagen 

Hopelijk krijg ik daar dan de oplossing maar wou het eerst eens hier vragen 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Gwtuinen  goedemorgen,

hoop dat het je lukt, succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Gwtuinen  haal je kaart er eens uit

veeg ze eens goed af en steek ze er opnieuw in? Of in een ander toestel als je 

in Nederland bent?

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen