annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Port Forwarding Lukt Niet

Topic gestart op: 23-06-20 20h54

Antwoorden: 28 antwoorden

NOTlolkas
Gewaardeerd verkenner

Port Forwarding Lukt Niet

Ik wil graag de poort 25565 open zetten voor een minecraft server door te port forwarden.

Maar hoe veel ik het ook probeer als ik naar een website ga om te kijken of het lukte staat er dat de poort dicht is.

Bij lokaal ip adres heb ik mijn ipv4 adres ingevoerd, bij protocol udp/tcp en bij de poorten 25565.

Maar toch lukt het niet.

Labels (1)
0 pluimen
28 ANTWOORDEN 28
patrick2
Wijze
Wijze

@NOTlolkas  herstart je modem eens gewoon een keer de stekker eruit even wachten en terug opstarten. Dan nog eens proberen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
NOTlolkas
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 ik heb de modem opnieuw opgestart maar als ik weer naar een website ga om het te checken lukt het nog steeds niet.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@NOTlolkas  kan je DMZ inschakelen :

https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/HTTPS-en-DMZ/td-p/44840

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
NOTlolkas
Gewaardeerd verkenner

Gedaan!

Als ik het nu test via een website lukt het wel og steeds niet.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@NOTlolkas  ja je bent al de tweede die het hier komt vragen heb ook nog iemand anders aan de lijn waar het niet lukt. Misschien dat Telenet de poorten blokkeert aan de WAN zijde van hun lijn. En nee niet Orange maar Telenet want je gaat nog altijd over de lijn van Telenet dus ook het internet verkeer. Hier heb ik nog iets voor je gevonden van een ander topic uit een ander forum met exact hetzelfde probleem. Dat stukje zou de oplossing zijn. Ik ga je de link er ook eens bij geven. 

Je heb waarschijnlijk in de netwerkadapter het IP vast gesteld. Het is makkelijk om dit op DHCP te laten staan en een DHCP Binding toe te passen vanuit de V10.

Verder, in Windows Firewall kan je een uitzondering maken voor minecraft. Als test kan je de firewall in het algeheel uitzetten. Mocht dat werken kan je TCP 25565 accepteren, of javaw.exe toestaan.

https://forum.kpn.com/internet-9/port-forwarding-minecraft-446336

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen