Profil de Munneke

Pisteur vétéran

• 

35  messages

Samsung Galaxy A71 - VolTE

Hoi Iedereen,

Mijn man kan dikwijls zelf niet telefoneren noch inkomende gesprekken aannemen, wat ook niet praktisch is met telewerk.
Eerste oplossing waar we aan dachten: gsm uit en aanzetten... maar dit is echter maar een tijdelijke oplossing.  Hij heeft zijn sim ook nagekeken of deze wel goed zat en die zit perfect.

We hebben beide reeds (meerdere keren) contact opgenomen met de klantendienst (5000), maar daar geraken we dus ook totaal geen stap verder.  
De meeste daar hebben ofwel een aardappel in hun mond waardoor we ze niet verstaan, ofwel is de lijn super slecht.  Na een aantal pogingen te hebben gedaan bij de klantendienst, geven we die hoop alleszins op.

Wat we beide wel hebben verstaan (ook na opzoekwerk dokter google), is dat we de VolTE moeten uitschakelen.
Optie voor volledig uitschakelen is er niet, wel optie voor gebruik van 3G en 2G
Echter, als we dit aanvinken, heeft hij totaal geen 4G netwerk meer, dus lijkt ons ook geen oplossing...

Wie kan ons verder (trachten te) helpen met deze issue?  Mijn man gaat nog niet echt akkoord met mijn oplossing, zijnde die lelijke samsung gewoon door het raam te smijten?   (Iphone liefhebber hihihihihi lol)

Alvast superrrr bedankt voor jullie hulp!!!

Veel liefs,
Dominique

Loading...
Loading...