- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Slecht ontvangst.
Spoiler
Beste,
Wij hebben zeer slecht ontvangst om te bellen. We hebben een herlaadkaart en hebben met 3 hetzelfde probleem. Als we bellen vallen we om de haverklap uit. Klantendienst zegt dat het ontvangst in orde zou moeten zijn. Met isolatiemateriaal kan het niet te maken hebben want ons huis is slecht geïsoleerd.
Zou het de ontvangst sterkte een verschil maken bij een abonnement, of is dat hetzelfde als met een herlaadkaart?
Wij overwegen sterk een andere operator te kiezen want wij kunnen alle 3 niet meer normaal bellen.
Wij hebben zeer slecht ontvangst om te bellen. We hebben een herlaadkaart en hebben met 3 hetzelfde probleem. Als we bellen vallen we om de haverklap uit. Klantendienst zegt dat het ontvangst in orde zou moeten zijn. Met isolatiemateriaal kan het niet te maken hebben want ons huis is slecht geïsoleerd.
Zou het de ontvangst sterkte een verschil maken bij een abonnement, of is dat hetzelfde als met een herlaadkaart?
Wij overwegen sterk een andere operator te kiezen want wij kunnen alle 3 niet meer normaal bellen.
13 ANTWOORDEN 13
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Cdt24801 tuurlijk, waarvoor dank ook.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
