Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-08-20 23h24
Antwoorden: 17 antwoorden
De laatste tijd is het voor te janken. Ben al jaren klant maar ik word regelmatig gewoon uit gesprekken gegooid. Zeer jammer wanneer je aan de telefoon hangt omwille van spoedgevallen. Zo gaat kostbare tijd verloren. Zowel internet als verbinding om te bellen zijn zowel binnen als buiten om te janken. Mijn telefoon is van januari. Mijn vriend heeft zelfde abonnement, zelfde gsm en heeft dit probleem niet. We hebben beide al gebeld met de klantendienst en blanco simkaarten gaan halen nog niet opgelost. Door de het netwerk probleem is zelfs onze sterke wifi van in huis soms een ramp. Los dit op of geef me de gouden tip om het op te lossen
Vast internet wel ja.
Mobiel natuurlijk orange. Dit is nooit een probleem geweest. Maar zelfs buitenshuis heb ik soms dat ik op edge zit en mn vriend op 4g. Binnen heb ik 0 netwerk en mn vriend 4streepjes. Dus ik heb geen idee meer wat te doen. Naar de shop gaan is ook al gebeurd.
@ValkieTine bellen via wifi , VoWifi , werkt niet bij Proximus die ondersteunen dat niet dus moet je niet achter zoeken. Het netwerk is goed anders heeft je vriend ook slecht bereik natuurlijk. Maar wissel eens je simkaart en zie of het toestel gebonden is. Proberen kan geen kwaad en als blijkt dat je dan in eens goed bereik hebt ligt het aan je toestel.
"""" Door de het netwerk probleem is zelfs onze sterke wifi van in huis soms een ramp. Los dit op of geef me de gouden tip om het op te lossen""""
Welk internet gebruik je ? Met Flybox ?
Als je gewoon belt met je gsm en geen VOwifi gebruikt is de binneninstallatie van internet / wifi niet van belang.
Zoals ik al zei, maar ik herhaal het maar nog eens : De goede oude 2G is nog altijd vaak het beste om te bellen. Maak er gebruik van..
Wij hebben proximus de tablet, andere zelfde toestel even goed en laptop hebben geen probleem met de wifi. Enkel het mijne. Zelfs sommige apps krijg ik niet geopend.
Beste @ValkieTine
Staat er bovenaan een icoontje van VoLte?
Schakel dit eens uit.
Android: Instellingen > verbindingen > mobiel netwerk > opties mobiele data > Bellen via 4g uitzetten
Ios: Instellingen > Mobiel Netwerk > mobiel abonnement > Gesprekken en data
Ik heb namelijk de indruk voornamelijk bij Samsung toestellen dat indien deze optie aan staat dat men na enkele minuten in een gesprek wegvalt. Ik heb er zo al een 20tal in de winkel gehad.
Indien dit niet werkt, simkaart in een andere gsm steken en testen. Werkt dit nog steeds niet best een nieuwe simkaart laten activeren. Werkt dit wel best eens naar het toestel laten kijken.
Groeten,
Shop medewerker
Tom
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |