Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-08-21 17h19
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We zijn onlangs overgestapt van Telenet naar Orange. Nu hebben mijn man en ik problemen met de verbinding op ons gsm. We hebben allebei een Honor 8x en de verbinding valt constant weg. Soms krijgen we 'toegang ontzegd. Onze kinderen hebben een Samsung en geen problemen. Geen idee of dat een verschil kan geven. Bij toegang ontzegd komt info Mac adresfiltering inschakelen voor thuis netwerken maar heb geen idee hoe ik dit moet doen. Kan iemand ons helpen aub. Heb al vanalles proberen zoeken maar kan geen oplossing vinden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey Josette, bedankt voor je antwoord. Gisteravond extenders ontvangen en verbinding met Internet via de extender gedaan en voorlopig is ons probleem opgelost. Hopelijk blijft het zo. Anders probeer ik uw oplossing.
@Tacha goedemorgen,
je kan hier naar een oplossing van iemand eens gaan lezen:
https://community.orange.be/t5/Mobiel-netwerk/Internet-werkt-niet-Mac/m-p/66159#M1342
Wie weet helpt het je.
Hey Josette, bedankt voor je antwoord. Gisteravond extenders ontvangen en verbinding met Internet via de extender gedaan en voorlopig is ons probleem opgelost. Hopelijk blijft het zo. Anders probeer ik uw oplossing.