annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zeer slechte ontvangst route werk

Topic gestart op: 26-02-24 21h52

Antwoorden: 1 antwoord

Wes1990
Aspirant verkenner

Zeer slechte ontvangst route werk

Ik zit met het volgende probleem. Ik woon in regio Turnhout en werk te Lommel. Ik ben dus dagelijks best wel wat km's onderweg. Mijn dekking van mijne mobiele netwerk en mijn mobiel internet is echter schandalig slecht.

Meestal rijdt ik de E34 op en neem ik afslag Retie en rijdt ik zo binnendoor via Postel, Mol... Zodra ik in Retie er af ga valt mijn verbinding weg en heb ik pas bereik als ik bijna in Lommel ben. In die tussentijd is muziek streamen of bellen een absolute ramp...

Soms neem ik ook de route over de Nederlandse grens en dat is ook een absolute ramp, als ik dan bel valt bij de grensovergang de verbinding sowieso weg, in sommige gevallen duurt het ooit meer als 10 minuten eer dat ik weer verbinding heb.

Als ik de klantendienst bel krijg ik enkel als reactie dat ik moet bellen als het probleem zich voordoet, en dan kunnen zij zien wat er misloopt, ironisch genoeg is het wel erg moeilijk om de klantendienst te bellen als ik geen bereik of internet heb...

Nog mensen met die probleem, oplossing?

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Josette
Wijze
Wijze

@Wes1990  een goedemorgen,

kijk eens op deze kaart als je wil?

Klik op de blauwe deze.

Je rijd denk ik ook door een bosrijk gebied.

Gaar kan je al veel op zien.

Succes.

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen