Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-03-23 19h15
Antwoorden: 6 antwoorden
Sinds enkele dagen hebben zowel mijn echtgenote als ik slecht, maar in 90% van de tijd geen toegang tot het mobiele netwerk van Orange. We hebben onze telefoons al een paar maal herstart, instellingen nagekeken, maar niets helpt.
Iemand een idee wat we kunnen doen om dit op te lossen?
Hoe kunnen we Orange contacteren?
Oeps, 2x hetzelfde gepost...
Een belangrijk detail , waar hebben jullie dit probleem ?
Is dit binnen huis of op verplaatsing en als het op verplaatsing is is dit dan op 1 bepaalde plaats of heb je dit probleem letterlijk overal , dus maakt niet uit waar je bent ?
Het probleem doet zich voor in onze gemeente, zowel binnen in huis, als buiten.
Ondertussen contact gehad met onze buren.
Die met Orange hebben dezelfde problemen, die met Telenet kunnen perfect werken.
Wij wonen in Herent.
In Herent in de buurt van het station zij er werken voor het netwerk te verbeteren daar voor moeten de antennes uit geschakeld worden om ze te vervangen
Gebruiker | Aantal |
---|---|
15 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |