annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

fiber

Topic gestart op: 25-02-25 15h54

Antwoorden: 2 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

fiber

Begin 2024 kreeg ik van Proximus  een brief om te melden dat men ging overgaan tot de installatie van een Fiber (glasvezelkabel ) in de straat  waar ik woon  en tevens in de rest van het dorp. Gezien wij gedurende verschillende maanden in het buitenland verbliven hebben wij  slechts  bij onze terugkomst gemerkt dat er inderdaad een  kabel en een wanddoos geplaatst zijn op onze gevel. In diezelfde eerder vernoemde brief wordt ons  en ik citeer "  Zodra de  de optische vezel voor uw deur ligt  heeft U de mogelijkheid om Uw woning aan te sluiten zonder extra kosten of aankoopverplichting. Ook als U geen Proximusklant bent.  Zodra Uw woning op de glasvezelkabel kan worden aangesloten nemen wij persoonlijk met U contact op Meer ifo op  www.proximus.be /glasvezel. Ik dat dus en daar blijkt dat  de fiber idd beschukbaar is op mijn adres  en dat ik kan aansluiten via verschillende  packs en tariefformules. Het is dus plots niet meer gratis.
Het persoonlijk contact blijft uit  dus contacteer ik zelf Proximus. Daar bevestigd men mij het  vorige  en als ik geen Proximusklant ben moet ik mij wenden tot mijn provider.
Dat heb ik gisteren  gedaan  maar de overigens vriendelijk Orange - dame  viel zacht uitgedrukt uit de lucht  en even later  na wat inlichtingen te hebben ingewonnen  zou ik mij volgens haar tot Fluvius moeten wenden . Het wordt dus duidelijk ingewikkelder en ingewikkelder . Schep aub eens wat duidelijkheid 

dank U wel

HARRY PERWEZ
Puttestraat 7
3080 Tervuren
**bleep**638
Mob **bleep**4103
harry.perwez@telenet.be
Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@YannickV  bedankt voor je antwoord.

@Anonymous Zet NOOIT je gegevens openbaar dat

is helemaal niet slim dan vraag je naar problemen.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
YannickV
Moderator
Moderator

Hey Harry,

Wij werken niet samen met Fiberklaar.
Met betrekking tot de uitrol van het fibernetwerk werken wij samen met Fluvius.
Het uitgerolde netwerk van Fiberklaar is enkel en alleen compatibel met Proximus en eventuele andere operatoren die gebruik maken van het vaste netwerk van Proximus en een fiber verbinding aanbieden.

Met betrekking tot een fiber verbinding bij je thuis vind je meer info via deze link: https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet/home-fiber

Leden met de meeste pluimen