Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-12-22 19h06
Antwoorden: 1 antwoord
Sinds kort heb ik veel problemen met onstabiel internet. Tijdens het spelen van online spellen heb ik soms een voor 1-2 seconden geen internet. Dit kan dus voor veel problemen zorgen als dit vaak voorkomt. Op sommige dagen heb ik hier geen last van maar op andere dagen gebeurt dit om de 10 seconden bijvoorbeeld. Ik gebruik internet via een kabel maar ook de wifi valt soms even uit. Hierdoor verliest mijn telefoon ook de connectie met de wifi wat ook wel irritant kan worden. Is dit een vaak voorkomend probleem en kan ik hier iets aan doen?
Bij deze grafiek stellen de rode balkjes de verdagingen voor van meer dan 600ms en de groene balkjes van alle vertragingen onder 100ms. De oranje balkjes zijn alles ertussen. Elk balkje is ongeveer op een seconde van elkaar getest.
En hoe gebruik je het internet dan hoe is de verbinding opgesteld ? Aan de HGW zelf een eigen router een Mesh wifi systeem ? Iets meer van deze info is ook welkom.