annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

problemen netwerk in buitenland

Topic gestart op: 14-10-23 19h45

Antwoorden: 6 antwoorden

AnnD
Aspirant verkenner

problemen netwerk in buitenland

In het buitenland heb ik telkens wel 4G maar geen internet. Het netwerk wordt niet automatisch gekozen. Heel vervelend als je net navigeert via je gsm. Maar het vreemde is dat dit gebeurt sedert ik een Xiaome toestel gekocht heb bij Orange. Mijn man heeft nog zijn oude Android telefoon en die heeft geen problemen. De klantendienst liet me de APN resetten en de telefoon her opstarten maar wist het verder ook niet en in de shop heeft men me net gezegd dat ze er niets aan kunnen doen. In Zweden het probleem voorgehad en zelfs manueel geen netwerk kunnen kiezen, in Frankrijk en in Spanje heb ik dit wel kunnen doen. Hebben ze mij 'brol' verkocht?

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@AnnD 

Dus als jij je bestaande simkaart in een ander toestel steekt dan heb je wel internet dan kun je er wel op ?

Als dat zo is ligt het technisch gezien aan je toestel de Xiaomi en niet aan Orange. Je hebt daar je toestel misschien dan wel gekocht maar als daar technisch iets mis mee is dan is dat aan Xiaomi om dat zelf op te lossen. Dan kun je die binnen brengen en laten opsturen om het na te laten kijken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
AnnD
Aspirant verkenner

mag het toestel inderdaad binnenbrengen om te laten nakijken en hopelijk geraakt het opgelost.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen