annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wifi meerdere apparaten

Topic gestart op: 03-01-20 15h02

Antwoorden: 24 antwoorden

raskit
Veteraan verkenner

wifi meerdere apparaten

Met mijn smartphone kan ik probleemloos op het wifi-netwerk, de smartphone van mijn vriendin kan niet verbinden. Ik heb net nog een nieuw smart-apparaat in huis en die kan ook niet verbinden.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt

Labels (1)
0 pluimen
24 ANTWOORDEN 24
Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 

Zonder beveiliging werkt het idd
Maar met beveiliging zou ik het toch wel eens testen!

Soms is (iets onnozel) een oplossing!! @raskit heeft al verschillende dingen geprobeerd!! 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Als het aan de beveiliging ligt kan het eigenlijk niet aan het kanaal liggen.

Dan moet je eerder zoeken in het type beveiliging en hoe die geïmplementeerd is. Dat men bij voorkeur WPA2 - PSK (AES) gebruikt is reeds aangehaald. Alle moderne toestellen kunnen dat aan.

Dan blijft er nog het paswoord zelf. ZIjn daar restricties op? Worden er nergens fouten gemaakt met hoofdletter o (O) en cijfer nul (0) of hoofdletter ie (I) en kleine el (l), grote letters of kleine letters, leestekens, spaties ....

Wat misschien ook zou kunnen helpen is de router resetten naar fabrieksinstellingen en compleet herbeginnen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 

Een reset kan een oplossing zijn!!!

@raskit  in bijlage!!

raskit
Veteraan verkenner

In welk menu zit je dan precies Joery79?

 

Het apparaat kan nu wel verbinding maken met de wifi! Misschien door de pc terug op te starten? Of dat de modem zelf eens goed gereset heeft? Had gisteren WPA2-PSK + AES laten staan.

 

Vandaag of morgen test ik ook de extra smartphone, hopelijk kan die dan ook ineens inloggen...

 

Bedankt alleszins voor alle hulp al ondertussen!

Cdt24801
Wijze
Wijze

@raskit 

Allé, het gaat nog in orde komen 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen