Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-07-20 22h14
Antwoorden: 11 antwoorden
orange kgebt gehad met jullie! jullie zetten et nii eens op fb ofs als der probleemn zn ma geloof me jullie krijgen maar de gelf van de factuur en waarom? webn al 3maand problemen met de wifi daarom!!!!
@twenco misschien eens op het forum zoeken of je een oplossing kan vinden. Hier zijn topics over gemaakt dus kijk maar eens goed in het rond. Succes !! Wij gaan geen oplossing bieden aan schreeuwende mensen daar hebben we niks aan.
als de wekelijkse telefoontjes naar de klantendienst geen hulp bieden
denkik niet dat we een stap verder geraken door de julp van lieve behulpzame klanten
orange kan er beter voor zorgen dat ze bereikbaar en ondersteunend zijn voor iedereen en dat betekent niet enkel via de telefoon
Elke veralgemening, dus ook deze, is steeds foutief.
Wat ik wil zeggen: inderdaad, wij zijn allemaal gewone klanten van Orange, maar dat wil niet zeggen dat wat in onze gezamenlijke (virtuele) kennisbank zit wel behoorlijk uitgebreid is. En veel problemen kunnen ook door niet-Orange techniekers opgelost worden.
Uiteraard niet allemaal. Er zijn zeer zeker ook vragen en problemen waar enkel Orange personeel iets aan kan doen.
Maar dat neemt niet weg dat ik het niet erg fijn vind dat er denigrerend gedaan wordt over "lieve behulpzame klanten". Tenzij ik u verkeerd begrepen heb natuurlijk. In that case, disregard my last message.
@patrick2 Inderdaad!