annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4g

Topic gestart op: 16-06-20 18h53

Antwoorden: 19 antwoorden

Bossy
Gewaardeerd verkenner

4g

OPGELOST

Ik heb onlangs een cadeau gekregen van orange. Het gaatom mobiele data. Bij het geschenk stond dat het cadeau meer dan 100 dagen geldig was en nu is het verdwenen goe kan dit?

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Bossy  zou mij erg straf lijken hoor bij je broer 318 dagen....Maar goed heb al gekkere dingen gezien en gehoord. Wat je kan doen is eens via Messenger of Twitter contact nemen met het Webacre team. Dan kunnen die dat nakijken voor je wat er is geweest ( als het nog terug vindbaar is ). Ik weet wel dat als je je cadeau niet hebt geaccepteerd dat deze is vervallen dus krijg je ook niet meer terug. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Bossy  dat is al een bevordering van het probleem. Zoals ik dus al vermoede wordt het ook bevestigd dat er een fout zit. 

Ook fijn voor je dat er een vervang cadeau is aangeboden , dus hopelijk heb je daar iets aan. Nu maar wachten dat het probleem in zijn geheel is opgelost. Moest het opgelost zijn kan je hier ook de oplossing aanduiden die je het meest geholpen heeft op die manier kunnen we andere Tribers ook verder helpen 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 ANTWOORDEN 19
Bossy
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Ok bedankt om me verder te helpen. Ik zal eens contact opnemen via messenger. Ik heb het eigenlijk nog nooit gehad dat mijn cadeau's maar 30 dagen geldig blijven. Meestal staat er bij mijn een getal meer dan 100 ... Vreemd 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Vreemde zaak @Bossy . laat ons iets weten als je wil hier wat ze gezegd hebben. Ben echt wel eens benieuwd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bossy
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 zal ik zeker doen. Als ik nog eens een cadeau krijg dat meer dan 30 dagen geldig is zal ik er een screenhot van nemen en deze hierbij uploaden. 

 

Bedankt voor de Hulp 

Bossy
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Heb contact opgenomen met Orange en ook daar vertellen ze me dat de cadeau's slechts 30 dagen geldig blijven. Het blijft me dus een vreemd gegeven ... 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

ja @Bossy  sorry maar dat dacht ik al wel. Draai al lang genoeg mee om te weten wat ze doen en niet doen. Daarom leek het mij ook onwaarschijnlijk maar goed probeer zo ie zo je geschenken in de gaten te houden en kijk ook naar de datum. Er staat meestal een datum of hoeveel dagen de tijd  bij tot wanneer je je geschenk kan accepteren houd dan in het oog dan loopt het hopelijk niet meer mis. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen