annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4g

Topic gestart op: 16-06-20 18h53

Antwoorden: 19 antwoorden

Bossy
Gewaardeerd verkenner

4g

OPGELOST

Ik heb onlangs een cadeau gekregen van orange. Het gaatom mobiele data. Bij het geschenk stond dat het cadeau meer dan 100 dagen geldig was en nu is het verdwenen goe kan dit?

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Bossy  zou mij erg straf lijken hoor bij je broer 318 dagen....Maar goed heb al gekkere dingen gezien en gehoord. Wat je kan doen is eens via Messenger of Twitter contact nemen met het Webacre team. Dan kunnen die dat nakijken voor je wat er is geweest ( als het nog terug vindbaar is ). Ik weet wel dat als je je cadeau niet hebt geaccepteerd dat deze is vervallen dus krijg je ook niet meer terug. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Bossy  dat is al een bevordering van het probleem. Zoals ik dus al vermoede wordt het ook bevestigd dat er een fout zit. 

Ook fijn voor je dat er een vervang cadeau is aangeboden , dus hopelijk heb je daar iets aan. Nu maar wachten dat het probleem in zijn geheel is opgelost. Moest het opgelost zijn kan je hier ook de oplossing aanduiden die je het meest geholpen heeft op die manier kunnen we andere Tribers ook verder helpen 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 ANTWOORDEN 19
Bossy
Gewaardeerd verkenner

@patrick2  Ik heb vandaag een Orange Thank You cadeau gekregen, omdat ik 3 missies voltooid heb. Hierbij is weer te zie dat het cadeau 298 dagen geldig is ... Ik heb een foto bijgevoegd. 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bossy  inderdaad nu zie ik het ook .....Wel erg vreemd hoor dat het zolang geldig is bij jou. Denk toch echt dat dit een fout is , ik kan het niet zien nu want heb geen cadeau dus helaas. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Bossy
Gewaardeerd verkenner

@patrick2  Ik ga nog eens contact proberen opnemen met Orange over dit probleem. Hierdoor ben ik mijn vorig cadeau dus kwijt geraakt wat een spijtige zaak is natuurlijk. 

Indien er een oplossing uit de bus komt laat ik dit zo snel mogelijk weten. 

patrick2
Wijze
Wijze

Heel goed @Bossy  , perfect !! Nog eens een vraagje heb je een abonnement of een herlaadkaart ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Bossy
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Ik heb een herlaadkaart. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen