Pisteur confirmé

• 

10  messages

mardi 16 juin 2020 16:53

4g

Ik heb onlangs een cadeau gekregen van orange. Het gaatom mobiele data. Bij het geschenk stond dat het cadeau meer dan 100 dagen geldig was en nu is het verdwenen goe kan dit?

Sage

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Bossy  ben je echt wel zeker 100 dagen ? Heb je daar een bepaald bewijs van dus een screenshot ? Normaal als je een cadeau krijgt is deze 30 of 31 dagen geldig ter acceptatie. Dus je hebt een maand de tijd deze te accepteren. Als je die geaccepteerd hebt kan je daar gedurende een maand gebruik van maken. 

Sage

• 

11K  messages

Heel goed @Bossy  , perfect !! Nog eens een vraagje heb je een abonnement of een herlaadkaart ? 

Pisteur confirmé

• 

10  messages

@patrick2 Ik heb een herlaadkaart. 

Sage

• 

11K  messages

Ahhh @Bossy  kijk eens aan...... Want ik zag namelijk van de week hier een topic en er was iemand die had 1 GB de komende vier maanden als cadeau. Dus die zou elke maand 1Gb krijgen en dat dan de komende 4 maanden. Maar die had ook ineens niks meer gekregen na 1 maand dus die ging de klantendienst ook bellen. Dus misschien zijn het andere cadeaus als wij krijgen , wij hebben abonnement. Maar ik blijf bij mijn advies vraag het na want straks ben je weer alles kwijt en dat zou ik echt heel jammer vinden voor jullie. 

Pisteur confirmé

• 

10  messages

@patrick2 Indd ik hoop dat het recht gezet kan worden en als er zich een probleem voordoet in de app dat deze opgelost kan worden dat er niet nog mensen cadeau's verliezen. 

Sage

• 

11K  messages

Inderdaad @Bossy  dat zou heel jammer zijn. Kan ook zijn dat het geen fout is natuurlijk en dat de acceptetie datums van het cadeau anders zijn. Normaal gezien is dat 1 maand dat je de tijd hebt te accepteren. 

Laat de bevindingen maar weten wat ze zeggen. 

Mentions J'aime