annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Account aanmaken op Orange Cloud lukt niet als abonnee

Topic gestart op: 08-02-20 17h21

Antwoorden: 6 antwoorden

Wim_A
Aspirant verkenner

Account aanmaken op Orange Cloud lukt niet als abonnee

OPGELOST

Als ik wil registreren op Orange Cloud (gsm-nummer en wachtwoord kiezen), krijg ik de melding dat het enkel voor Orange-abonnees is. Maar ik ben al meer dan 10 jaar Orange-klant...

Ik heb ook al geprobeerd met het verwijderen en opnieuw downloaden van de app. Geen verschil.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Wim_A  schreef:

Ik heb een Tempo Giga abonnement, wil dat zeggen dat ik dus geen recht heb op de Cloud service?


Da's jammer genoeg correct ... 🙄

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Superbonbon
Ervaren genezer

@Wim_A Zorg ervoor dat je voor de Orange Cloud-app minimaal de 8.1-versie hebt als je een Samsung-smartphone hebt. Zo niet, bel dan 5000 zoals @patrick2 genoe. U kunt onze antwoorden als oplossing accepteren als een van ons u zou helpen.

Groetjes

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Wim_A  als je alles geprobeerd hebt vrees ik er voor dat je het beste met deklantendienst contact opneemt hier over. Heb eens wat gezocht voor je maar er is niet echt een stappen plan hiervoor. Heb ook trouwens niet echt de indruk dat de cloud applicatie nog bij een abonnement inbegrepen zit aangezien ik dat ook nergens meer zie bij de abonnementen.Misschien is dat de oorzaak van het probleem . Beste een sbellen de 5000 enhoren wat zij zeggen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen