Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
nielslambrechts
Aspirant verkenner

Activatie Coyote niet actief

OPGELOST

Hallo iedereen,

Vraagje over de coyote app...

Ik ben pas klant van Orange en heb gekozen voor Koala Limited mede omdat hierin toegang zit tot de Coyote App twv 11,99 euro/maand.

Als ik de Coyote app installeer, krijg ik enkele keuzes waaronder de knop "orange klant?" Als ik hierop klik terwijl ik verbonden ben met mobiel internet, krijg ik de melding: Jammer, Coyote Premium is niet inbegrepen in uw abonnement.

Zie ik hier iets over het hoofd? Bedankt voor jullie hulp en moest deze vraag reeds beantwoord zijn op het forum, mijn excuses.

 

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Leidende genezer

Re: Activatie Coyote

@nielslambrechts vanaf wanneer bent u klant geworden , dus wanneer is uw abonnement actief gekomen? Het duurt namelijk 72 uur voor dat de app zelf actief komt te staan . Uw gegevens hebben eerst de verwerking nodig en dan is de app zelf ook actief. 

Is uw toestel ook compatibel met de coyote app? en uw wifi dient uitgeschakeld te worden . 

0 pluimen
nielslambrechts
Aspirant verkenner

Re: Activatie Coyote

Hoi,

Mijn toestel zou normaal gezien compatibel moeten zijn (Galaxy A5 2017) en mijn wifi staat uit.

De sim-kaart is sinds gisterenmiddag actief, dus misschien heeft het nog even tijd nodig. Waarschijnlijk nog even wachten dan...

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

Re: Activatie Coyote

@nielslambrechts inderdaad dus uw activatie is juist actief dus effe geduld en uw moeite wordt beloont Smiley Vrolijk 

Highlighted
ifiksit
Aspirant scout

Re: Activatie Coyote

ik ben nieuw op dit forum en ken dus niet de gedragsregels, vandaar excuses vooraf als ik het fout doe.

ivm coyote en orange: vorige week op de site gekeken voor nieuw contract (ben al vijf jaar bij orange) en nieuwe gsm. Goed gekeken of coyote nog vermeld stond bij het koala abonnement en ja hoor: tstaat er  nog!

naar de winkel in lokeren gestapt en daar nog eens expliciet navraag gedaan over coyote en bevestigend antwoord gekregen en uitleg hoe ik het moest installeren en activeren.

weekje gewacht maar steeds de melding: sorry maar coyote is niet in uw abo  inbegrepen

per ongeluk in sint-niklaas op orange winkel gebotst en nog eens gevraagd over hoe ik moest activeren: zeggen ze me daar dat orange en coyote al sinds april dit jaar niet meer samengaan (misschien wel nog voor ervoor afgesloten abonnementen) 

ik vind dit toch wel op z'n minst misleidende info: je 11€ beloven om je te overtuigen een bepaald abonnement te nemen.

weet iemand van jullie hoe ik orange mijn ongenoegen kan laten blijken want mail-adres vind ik niet en via chat zijn ze ook niet bereikbaar. (telefonisch wil ik niet omdat ik achteraf geen bewijs van mijn klacht of hun antwoord heb.j

Ifiksit

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

Re: Activatie Coyote

@ifiksit

Voorwaarden van het aanbod

Aanbieding onderworpen aan voorwaarden, voorbehouden aan de Orange-klanten met een abonnement met een waarde van meer dan 20 euro (Koala, Cheetah, Arend en Arend Premium) tussen 28 april 2015 en 30 april 2020.

Aanbieding enkel beschikbaar met een compatibele Apple- of Android-smartphone. Voorafgaande download van de applicatie Coyote en aanvaarding van de gebruiksvoorwaarden. Onbeperkte toegang tot de dienst Coyote van Orange tijdens de actieperiode. Na die periode wordt de dienst stopgezet. Er worden de klant geen kosten aangerekend.

Het gebruik van mobiel internet gekoppeld aan het gebruik van de dienst Coyote is niet gratis en wordt afgehouden van het surfvolume in het abonnement van de klant.

Het voordeel gaat verloren zodra de hierboven vermelde voorwaarden niet meer zijn vervuld.

Coyote geeft de community in real-time informatie over waar er flitspalen staan, maar spoort bestuurders in geen geval aan om de wegcode met de voeten te treden. Stel dat de klant al houder is van een klassiek Coyote-abonnement, dan zal de aanbieding Coyote van Orange dat niet annuleren of vervangen.

 

Heb in bovenstaande nog eens de voorwaarden voor u erbij gezet. 

https://www.orange.be/nl/hulp#76166

Hierbij ook de link hoe contact op te nemen voor dit probleem. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen