Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
fransken
Gewaardeerd verkenner

Wijzing van oproepnummer

OPGELOST

Goede avond,
ik heb een wijziging gevraagd van men gsm nummer. een half uur later was een nummer niet op te bellen

maar verder heb ik  niets vernomen , geen nieuw nummer , geen simkaart...

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Aspirant sjamaan

Re: Wijzing van oproepnummer

@fransken 

Hoe heb je dat aangevraagd? Online? In een Shop?

Het is nu wat laat om de klantendienst nog te contacteren, maar zij (of in de shop waar je geweest bent) zijn de enigen die u hierin gaan kunnen helpen vrees ik.

Als je zelfs zegt dat je uw nieuw nummer nog niet kent is gewoon geduld oefenen zelfs geen optie ...

0 pluimen
fransken
Gewaardeerd verkenner

online aangevraagd

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@fransken  schreef:

online aangevraagd

En heb je daar op enige wijze bevestiging of iets in die aard van gekregen? Of is er zonder enige verdere communicatie gewoon overgegaan tot het "disabelen" van uw huidig nummer?

0 pluimen
fransken
Gewaardeerd verkenner

ik zou een sms ontvangen ter bestiging  maar niets gekregen.

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@fransken 

En heb je zomaar een nieuw nummer aangevgraagd, om het even wat, of heb je zelf iets voorgesteld? En in dat bericht dat de sms aankondigde stond ook het nieuwe nummer nog niet?

0 pluimen
patrick2
Aspirant sjamaan

@fransken  waarschijnlijk heeft u een bestelling geplaatst als wijziging voor het nummer. Daar heeft u uw gegevens dan ingegeven en de bestelling afgerond. Maar dit is niet de juiste weg om het te doen. Beste als er een wijziging moet gedaan worden van een nummer is het in een shop of de klantendienst bellen. Nu is de kans inderdaad aanwezig dat als u het op de genoemde manier gedaan heeft het oude nummer nummer inactief gezet is en u een nieuwe simkaart thuis gestuurd krijgt. Ga zo snel als mogelijk naar een shop om het terug recht te zetten.

0 pluimen
fransken
Gewaardeerd verkenner

De klantendienst, heeft mezelf gecontacteerd, mijn nieuwe nummer gegeven, sim en pin blijven behouden en dat werkt. Dus opgelost en zeer tevreden

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

Dat is zeer goed nieuws !!

Zo zie je nog maar eens, bij Orange komt het wel in orde maar soms moet je wat geduld hebben Smiley Tong

Leden met de meeste pluimen