annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wijzing van oproepnummer

Topic gestart op: 31-07-19 20h39

Antwoorden: 8 antwoorden

fransken
Gewaardeerd verkenner

Wijzing van oproepnummer

OPGELOST

 

Goede avond,
ik heb een wijziging gevraagd van men gsm nummer. een half uur later was een nummer niet op te bellen
 
maar verder heb ik  niets vernomen , geen nieuw nummer , geen simkaart...
 
 
 
Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
fransken
Gewaardeerd verkenner

De klantendienst, heeft mezelf gecontacteerd, mijn nieuwe nummer gegeven, sim en pin blijven behouden en dat werkt. Dus opgelost en zeer tevreden

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@fransken  waarschijnlijk heeft u een bestelling geplaatst als wijziging voor het nummer. Daar heeft u uw gegevens dan ingegeven en de bestelling afgerond. Maar dit is niet de juiste weg om het te doen. Beste als er een wijziging moet gedaan worden van een nummer is het in een shop of de klantendienst bellen. Nu is de kans inderdaad aanwezig dat als u het op de genoemde manier gedaan heeft het oude nummer nummer inactief gezet is en u een nieuwe simkaart thuis gestuurd krijgt. Ga zo snel als mogelijk naar een shop om het terug recht te zetten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
fransken
Gewaardeerd verkenner

De klantendienst, heeft mezelf gecontacteerd, mijn nieuwe nummer gegeven, sim en pin blijven behouden en dat werkt. Dus opgelost en zeer tevreden

 
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat is zeer goed nieuws !!

Zo zie je nog maar eens, bij Orange komt het wel in orde maar soms moet je wat geduld hebben Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@fransken 

Hoe heb je dat aangevraagd? Online? In een Shop?

Het is nu wat laat om de klantendienst nog te contacteren, maar zij (of in de shop waar je geweest bent) zijn de enigen die u hierin gaan kunnen helpen vrees ik.

Als je zelfs zegt dat je uw nieuw nummer nog niet kent is gewoon geduld oefenen zelfs geen optie ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen