Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-09-18 09h37
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen,
Vraagje over de coyote app...
Ik ben pas klant van Orange en heb gekozen voor Koala Limited mede omdat hierin toegang zit tot de Coyote App twv 11,99 euro/maand.
Als ik de Coyote app installeer, krijg ik enkele keuzes waaronder de knop "orange klant?" Als ik hierop klik terwijl ik verbonden ben met mobiel internet, krijg ik de melding: Jammer, Coyote Premium is niet inbegrepen in uw abonnement.
Zie ik hier iets over het hoofd? Bedankt voor jullie hulp en moest deze vraag reeds beantwoord zijn op het forum, mijn excuses.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@nielslambrechts vanaf wanneer bent u klant geworden , dus wanneer is uw abonnement actief gekomen? Het duurt namelijk 72 uur voor dat de app zelf actief komt te staan . Uw gegevens hebben eerst de verwerking nodig en dan is de app zelf ook actief.
Is uw toestel ook compatibel met de coyote app? en uw wifi dient uitgeschakeld te worden .
@nielslambrechts vanaf wanneer bent u klant geworden , dus wanneer is uw abonnement actief gekomen? Het duurt namelijk 72 uur voor dat de app zelf actief komt te staan . Uw gegevens hebben eerst de verwerking nodig en dan is de app zelf ook actief.
Is uw toestel ook compatibel met de coyote app? en uw wifi dient uitgeschakeld te worden .
Hoi,
Mijn toestel zou normaal gezien compatibel moeten zijn (Galaxy A5 2017) en mijn wifi staat uit.
De sim-kaart is sinds gisterenmiddag actief, dus misschien heeft het nog even tijd nodig. Waarschijnlijk nog even wachten dan...
@nielslambrechts inderdaad dus uw activatie is juist actief dus effe geduld en uw moeite wordt beloont 🙂
ik ben nieuw op dit forum en ken dus niet de gedragsregels, vandaar excuses vooraf als ik het fout doe.
ivm coyote en orange: vorige week op de site gekeken voor nieuw contract (ben al vijf jaar bij orange) en nieuwe gsm. Goed gekeken of coyote nog vermeld stond bij het koala abonnement en ja hoor: tstaat er nog!
naar de winkel in lokeren gestapt en daar nog eens expliciet navraag gedaan over coyote en bevestigend antwoord gekregen en uitleg hoe ik het moest installeren en activeren.
weekje gewacht maar steeds de melding: sorry maar coyote is niet in uw abo inbegrepen
per ongeluk in sint-niklaas op orange winkel gebotst en nog eens gevraagd over hoe ik moest activeren: zeggen ze me daar dat orange en coyote al sinds april dit jaar niet meer samengaan (misschien wel nog voor ervoor afgesloten abonnementen)
ik vind dit toch wel op z'n minst misleidende info: je 11€ beloven om je te overtuigen een bepaald abonnement te nemen.
weet iemand van jullie hoe ik orange mijn ongenoegen kan laten blijken want mail-adres vind ik niet en via chat zijn ze ook niet bereikbaar. (telefonisch wil ik niet omdat ik achteraf geen bewijs van mijn klacht of hun antwoord heb.j
Ifiksit
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |