Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-02-23 16h49
Antwoorden: 6 antwoorden
Hoi,
ik kreeg vandaag zomaar een sms dat ik geen toegang meer had tot de 4G , vervolgens kreeg ik een sms over "je nummer is actief , gelieve je familie kaart te laten activeren in een orange shop. en dat the call credit bij de volgende rekening erbij komt
ik kijk in mijn klantenzone en zie dat mijn abonnement van GO light ineens naar Arend is veranderd zonder mijn weten.
Ik heb helemaal niets aangevraagd en veranderd , ik denk dat een andere klant mijn gsm nummer / identiteit heeft overgenomen , wat te doen?
Arend bestaat al lang niet meer @Fifke - is nu een Go Extreme
Je kunt best contact opnemen via de 5000. Niet later terugbellen - aan de lijn blijven
Hoi Gregory,
Heb ik deze middag gedaan en ik kreeg te horen dat dit zou aangepast worden maar dat ik tot morgen zou moeten wachten. Wel raar indien dit reeds afgeschaft is dat ik toch dergelijke vermeldingen krijg via sms en de klantenzone.
Ja, dit zijn de bestaande