annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cloud van orange gebruiken

Topic gestart op: 02-12-19 04h59

Antwoorden: 16 antwoorden

kellydebelder
Veteraan verkenner

Cloud van orange gebruiken

Je gegevens veiligstellen? Gebruik jouw gratis Orange Cloud-ruimte om deze badge te verdienen.
Activeer de Orange Cloud via cloud.orange.be.

Andere info over allemaal de badges kan u vinden via deze link -> https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/jouw-missies <-

Labels (2)
16 ANTWOORDEN 16
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Arthurh  schreef:

@Josette @Cdt24801 @Totem  Bedankt voor de steun maar het geeft helaas nog steeds die eror Ik zal dus waarschijnlijk eens naar orange moeten gaan

heb je dit al eens gelezen en gecontroleerd:

Als je de Orange Cloud-applicatie niet kan downloaden en/of opstarten op je smartphone of tablet.

Controleer of de volgende applicaties op je toestel zijn geïnstalleerd: Cloud van Orange, OneMediaHub, FunV10. Als dat het geval is, gelieve deze te verwijderen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Arthurh
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 

waar zou ik kunnen zien of dat Cloud van Orange, OneMediaHub, FunV10. Geïnstalleerd is? Want het lukte ook niet via de app. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Arthurh  schreef:

@Cdt24801 

waar zou ik kunnen zien of dat Cloud van Orange, OneMediaHub, FunV10. Geïnstalleerd is? Want het lukte ook niet via de app. 

Dat kun je nochtans zien in de My Orange app. Ga naar het menu "Andere apps en diensten". Daar zie je opgesomd wat er allemaal bestaat. Naast elke toepassing staat een rechthoek. Daarin staat, naargelang de situatie, "Downloaden" of "Openen".

Het is evident dat "openen" enkel zal staan bij een app die gedownload en geïnstalleerd is.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Arthurh 

Wat ook kan helpen is de app er eens afhalen en opnieuw installeren.

Tomorrow is another day

Arthurh
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 @Ik deed het momenteel alleen via het internet maar zal het nu eens proberen via de app

Leden met de meeste pluimen