Profil de T1

Pisteur confirmé

• 

5  messages

jeudi 19 décembre 2019 21:49

Visual voicemail

Waarom kan ik visual voicemail niet gebruiken op mijn S10+?

Zou bij tarief en opties moeten staan volgens in de app volgens Orange. Dit is bij mij niet het geval. 

1 pièce jointe

Sage

• 

11K  messages

il y a 6 ans

@T1  de visual voicemail dient u eerst in de klantenzone te activeren. Zodra deze geactiveerd is kan u uw voicemail nummer bellen om deze in te stellen.

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Sage

• 

11K  messages

@T1  juist de link klopt .

U opent de klantenzone ---- mijn tarief plan -----opties en diensten activeren ------ op die pagina iets naar beneden gaan naar oproepen , deze open vouwen en u ziet visual voicemail staan.Daar het vakje aanvinken en het is geactiveerd. Binnen de 24 uur kan u de optie gebruiken u krijgt namelijk een sms. 

Sage

• 

7.2K  messages

@T1 

Ik kom hier net terecht. Om vast te stellen dat je uw vraag tweemaal gepost hebt, in verschillende rubrieken. In de andere rubriek, waar ik de vraag eerst tegenkwam heb ik erop geantwoord.

Kleine tip: dezelfde vraag meermaals stellen, dat is not done op een forum dat zichzelf respecteert. Dat noemt men dubbelposten.

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Ik ben nieuw van gisteren...

Mijn excuses.

Dank voor de hulp.

Sage

• 

7.2K  messages

@T1  schreef:

Ik ben nieuw van gisteren...

Mijn excuses.

Dank voor de hulp.

Geen enkel probleem hoor. Juist omdat je nieuw bent geef ik u die tip. Niemand wordt hier verondersteld vanaf dag één alles te weten en te kennen.

Pisteur expérimenté

• 

14  messages

il y a 6 ans

bij mij werkt het af en toe niet!

Loading...