Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Visual voicemail

OPGELOST

Waarom kan ik visual voicemail niet gebruiken op mijn S10+?

Zou bij tarief en opties moeten staan volgens in de app volgens Orange. Dit is bij mij niet het geval. 

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Visual voicemail

@T1  de visual voicemail dient u eerst in de klantenzone te activeren. Zodra deze geactiveerd is kan u uw voicemail nummer bellen om deze in te stellen.

   Patrick2 |    Wees wie je bent ,niet wie de wereld wil dat je bent! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Visual voicemail

Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Visual voicemail

@T1  juist de link klopt .

U opent de klantenzone ---- mijn tarief plan -----opties en diensten activeren ------ op die pagina iets naar beneden gaan naar oproepen , deze open vouwen en u ziet visual voicemail staan.Daar het vakje aanvinken en het is geactiveerd. Binnen de 24 uur kan u de optie gebruiken u krijgt namelijk een sms. 

   Patrick2 |    Wees wie je bent ,niet wie de wereld wil dat je bent! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Visual voicemail

@T1 

Ik kom hier net terecht. Om vast te stellen dat je uw vraag tweemaal gepost hebt, in verschillende rubrieken. In de andere rubriek, waar ik de vraag eerst tegenkwam heb ik erop geantwoord.

Kleine tip: dezelfde vraag meermaals stellen, dat is not done op een forum dat zichzelf respecteert. Dat noemt men dubbelposten.

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Visual voicemail

Ik ben nieuw van gisteren...

Mijn excuses.

Dank voor de hulp.

Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Visual voicemail


@T1  schreef:

Ik ben nieuw van gisteren...

Mijn excuses.

Dank voor de hulp.


Geen enkel probleem hoor. Juist omdat je nieuw bent geef ik u die tip. Niemand wordt hier verondersteld vanaf dag één alles te weten en te kennen.

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Ervaren verkenner

Re: Visual voicemail

bij mij werkt het af en toe niet!

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Re: Visual voicemail

Ik heb een sms gekregen, maar daar staat gewoon in "bel naar 5555". Dan heb ik daar de menu's geluisterd maar niet terug gevonden. 

Ik heb het dus reeds geactiveerd via de app, e het staat ook als actief. 

Eta: ik heb trouwens een standaard begroeting staan met naam.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Visual voicemail


@Pocari  schreef:

Ik heb een sms gekregen, maar daar staat gewoon in "bel naar 5555". Dan heb ik daar de menu's geluisterd maar niet terug gevonden. 

Ik heb het dus reeds geactiveerd via de app, e het staat ook als actief. 

Eta: ik heb trouwens een standaard begroeting staan met naam.


Sedert ik Visual Voicemail actief heb krijg ik die smsjes niet meer. Ik krijg/zie een aanduiding in de Visual VoiceMail tab in de app "Telefoon".

Indien jij die smsjes nog wel krijgt denk ik toch dat er niets actief staat bij u.

Wanneer je naar uw Telefoon app gaat, heb je daar een extra tab "Voicemail", of, wanneer je de Orange telefoon app gebruikt, een extra icoontje dat een taperecorder voorstelt (beide op de vierde positie van links te beginnen)? Indien niet is het nog niet geactiveerd op uw foon.

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen