Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-12-19 04h59
Antwoorden: 16 antwoorden
Je gegevens veiligstellen? Gebruik jouw gratis Orange Cloud-ruimte om deze badge te verdienen.
Activeer de Orange Cloud via cloud.orange.be.
Andere info over allemaal de badges kan u vinden via deze link -> https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/jouw-missies <-
@Arthurh schreef:
@Josette @Cdt24801 @Totem Bedankt voor de steun maar het geeft helaas nog steeds die eror Ik zal dus waarschijnlijk eens naar orange moeten gaan
heb je dit al eens gelezen en gecontroleerd:
Als je de Orange Cloud-applicatie niet kan downloaden en/of opstarten op je smartphone of tablet.
Controleer of de volgende applicaties op je toestel zijn geïnstalleerd: Cloud van Orange, OneMediaHub, FunV10. Als dat het geval is, gelieve deze te verwijderen.
waar zou ik kunnen zien of dat Cloud van Orange, OneMediaHub, FunV10. Geïnstalleerd is? Want het lukte ook niet via de app.
@Arthurh schreef:
waar zou ik kunnen zien of dat Cloud van Orange, OneMediaHub, FunV10. Geïnstalleerd is? Want het lukte ook niet via de app.
Dat kun je nochtans zien in de My Orange app. Ga naar het menu "Andere apps en diensten". Daar zie je opgesomd wat er allemaal bestaat. Naast elke toepassing staat een rechthoek. Daarin staat, naargelang de situatie, "Downloaden" of "Openen".
Het is evident dat "openen" enkel zal staan bij een app die gedownload en geïnstalleerd is.
@Cdt24801 @Ik deed het momenteel alleen via het internet maar zal het nu eens proberen via de app
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |