annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Contact me sms

Topic gestart op: 30-03-20 16h20

Antwoorden: 11 antwoorden

Ej04011012
Gewaardeerd verkenner

Contact me sms

OPGELOST

Hallo, 

 

ik kreeg vandaag een contact me sms van een vriend die ik al gedurende een 10tal dagen probeer te bereiken. Dit stond erin: de persoon die u probeerde te bereiken is opnieuw bereikbaar. 

 

Stuurt Orange dit automatisch of is dit door mijn contactpersoon verstuurd? 

in welke gevallen krijg je zo een sms? Wat betekent dit eigenlijk? 

Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Als je tevreden bent met je antwoord wat je kreeg

mag je aanvinken dat deze vraag is opgelost, dank je wel.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Ej04011012  het is de provider van die persoon die de sms verstuurd. Die sms kan vele betekenissen hebben. De persoon in kwestie kan het ook zelf instellen zodat iedereen weet dat deze terug bereikbaar is. 

Persoon in kwestie kan aan het bellen geweest zijn dan laat de provider weten dat er weer verbinding is.

Persoon in kwestie kan de oproepen als de sms berichten hebben laten uitzetten zodat deze niet gestoord kan en of wilde worden. Je kan vele redenen bedenken waarom iemand wel of niet bereik is of was of dit laat weten aan de andere personen. Misschien kan je de persoon in kwestie bellen en vragen waarom je nu deze sms krijgt of waarom die niet bereikbaar was.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ej04011012 

De meest voor de hand liggende en voorkomend situatie is dat je iemand probeerde te bellen wiens foon op dat moment niet bereikbaar was in het netwerk. Platte batterij, uitgeschakeld ....

Dan zul je dis sms automatisch krijgen op het moment de foon opnieuw aangemeld is in het netwerK

Maar dus niet dat het gewoon bezet is, dan krijg je die sms niet. Als ik het mij goed herinner, is al een tijdje geleden.

Ben ervaringsdeskundige, met de kids die regelmatig vergeten tijdig de batterij op te laden ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ej04011012
Gewaardeerd verkenner

 

@Cdt24801 
Bedankt voor je antwoord! 

ik heb hem in die periode ook berichten via iMessage verstuurd en daar kwam elke keer onder dat ze afgeleverd werden. Gebeurt dat ook wanneer zijn telefoon uitgeschakeld is? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ej04011012  Imessage berichten komen aan als er verbinding is met het internet. Ik ben niet geheel zeker hoe het werkt als de gsm uit zou staan. Als men een sms verstuurd ( versta gewone sms ) en de gsm staat uit blijft deze op de server bewaard bij de provider tot de gsm weer aan staat. Nu denk ik dat met imessage het zelfde gebeurd , worden afgeleverd maar op de moment dat de gsm aan gaat dat deze pas door komen. Imessage zal niet meer of minder zijn dan dat je een gewone sms stuurt enkel dat deze via internet gaan en op een server van Apple terecht komen op het specifieke nummer. Vind er ook niet veel info van terug eerlijk gezegd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen