Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-04-22 20h19
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi allemaal, is het mogelijk om de datum van de automatische betaling aan te passen? We hadden gebeld en de medewerker kreeg een foutmelding maar we zouden graag de datum toch willen aanpassen. Iemand enig idee?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dit is iets wat een klant zelf niet kan en mag daar is echt de facturatie dienst voor. Normaal gezien is het ook zo dat er een vaste datum is dat is vanaf het moment dat je intekent op je diensten.
Je kan vragen of ze dit willen aanpassen want in uitzonderlijke gevallen zullen ze het wel kunnen doen. Maar hier ga je dat niet gereed krijgen dit is een forum van en voor klanten dus wij kunnen niks doen. Neem toch nog maar eens contact op met de dienst facturatie om de aanpassing te vragen.
Heb die vraag al eens zien passeren, @ciellacin
het is niet mogelijk https://community.orange.be/t5/Tarifs-et-consommation/Dates-de-paiement/m-p/105826/highlight/true#M1...
Dank, kon het niet zo vlug vinden!
Ik heb een goed geheugen @ciellacin
Dit is iets wat een klant zelf niet kan en mag daar is echt de facturatie dienst voor. Normaal gezien is het ook zo dat er een vaste datum is dat is vanaf het moment dat je intekent op je diensten.
Je kan vragen of ze dit willen aanpassen want in uitzonderlijke gevallen zullen ze het wel kunnen doen. Maar hier ga je dat niet gereed krijgen dit is een forum van en voor klanten dus wij kunnen niks doen. Neem toch nog maar eens contact op met de dienst facturatie om de aanpassing te vragen.
Bedankt voor de duidelijke uitleg!