Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-04-22 20h19
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi allemaal, is het mogelijk om de datum van de automatische betaling aan te passen? We hadden gebeld en de medewerker kreeg een foutmelding maar we zouden graag de datum toch willen aanpassen. Iemand enig idee?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dit is iets wat een klant zelf niet kan en mag daar is echt de facturatie dienst voor. Normaal gezien is het ook zo dat er een vaste datum is dat is vanaf het moment dat je intekent op je diensten.
Je kan vragen of ze dit willen aanpassen want in uitzonderlijke gevallen zullen ze het wel kunnen doen. Maar hier ga je dat niet gereed krijgen dit is een forum van en voor klanten dus wij kunnen niks doen. Neem toch nog maar eens contact op met de dienst facturatie om de aanpassing te vragen.
@Gregory inderdaad maar je hebt de bank wel , nodig om die domiciliëring stopgezet te krijgen.
Een bestendige opdracht kan jezelf opzeggen een domiciliëring niet!
Zelfs een domiciliëring kun je niet stopzetten @Josette Enkel blokkeren
Stopzetten moet via de leverancier gebeuren
Kan ik mijn domiciliëring stopzetten via de bank? (sepastop.eu)
Een domiciliëring stopzetten, hoe doe je dat? | Radio 2
@Gregory onze bank heeft het dan toch gedaan in de tijd
dat we stopten bij een energiemaatschappij en overgingen naar een andere.
Ze zal het wel vinden hoe het moet.
Bedankt voor de toelichting.
zal voor 2014 geweest zijn @Josette