annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Denkt uw bedrijf dat buitenlandse studenten makkelijk te pesten zijn?

Topic gestart op: 13-08-23 19h29

Antwoorden: 6 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Denkt uw bedrijf dat buitenlandse studenten makkelijk te pesten zijn?

Ik ben een buitenlandse student die op 3 augustus 2023 in België aankwam.Op 7 augustus ging ik naar de Orange Shop op Meir 10, 2000 district Antwerpen om een mobiele telefoonkaart aan te vragen. Alvorens dat te doen, vroeg ik de bediende of ik een mobiele telefoonkaart kon aanvragen zonder Belgische identiteitskaart, en de bediende zei me "ja, maar ik moet drie dagen wachten", en dat het voor mij als buitenlander die net in België was aangekomen, onmogelijk was om zo snel een identiteitskaart te krijgen. Als buitenlander die net in dit land is aangekomen, is het onmogelijk om zo snel een identiteitskaart te krijgen. Ik betaalde dus met mijn bankkaart en wachtte tot de 10e om vast te stellen dat ik mijn gsm-nummer nog niet had gekregen. Dus ik ging naar de winkel om te informeren en kreeg te horen dat ze mijn aanvraag zonder kennisgeving hadden afgewezen omdat ik geen Belgische identiteitskaart had, maar maandag kreeg ik te horen dat het in orde was. ???? Dus op de 10e vroeg ik om een geprepareerde oranje kaart en betaalde opnieuw zonder enige verontschuldiging van het personeel. Ik dacht dat dit het einde van de zaak was en dat het te veel betaalde bedrag geannuleerd zou worden. Tot mijn verbazing kreeg ik op de 13e een e-mail van Orange met de mededeling dat mijn eerder geweigerde kaart nu actief was.