annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een eerste gsm voor mijn dochter

Topic gestart op: 29-03-24 13h02

Antwoorden: 6 antwoorden

Svgeld1
Aspirant verkenner

Een eerste gsm voor mijn dochter

Hallo allemaal,

Eerste maal op Tribe dus hopelijk doe ik het juist. Maar ik vroeg me af of jullie advies kunnen geven voor mijn dochter (10j). Ze mag van ons een gsm maar we weten niet goed hoe we dit best aanpakken. 

Belangrijk voor ons dat ze haar eigen nummer heeft, dat ze kan bellen indien nodig en dat ze hier op de wifi kan. We hebben nog een oud toestel van ons liggen. Dat mag ze hebben. 

Graag zou ik haar ook toevoegen aan mijn app dat ik haar verbruik kan opvolgen? 

Hoe begin ik hier aan? Kan ik dat online in orde brengen. Moeten we sowieso een abonnement nemen? Of waar vind ik de juiste info. Het is zo'n zoektocht naar de juiste info. 

Alvast bedankt!

Groetjes

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
VossyGamer
Ervaren verkenner

Hallo

Ik raad je Hey Telecom aan, dat is een dochterbedrijf van Orange met erg goede prijzen en data volumes. Op dit moment is er een actie waarbij je levenslang -€5 korting krijgt op een abonnement met 20 GB. Het mooie is dat de data elke 3 maanden gratis vermeerdert, en dat je dus na 1 jaar 40 GB hebt, voor slechts €10/maand. Je kan dan ook het verbruik vanop uw eigen gsm opvolgen, wat niet mogelijk is bij Orange zelf, omdat de My Orange app gekoppeld is aan een telefoonnummer (en die zit dus in de gsm van je dochter). Bij Hey Telecom is dit met een e-mailadres, en kan je op eender welk toestel het verbuik opvolgen.

Neem hier een kijkje.

VossyGamer

Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt in My Orange (je app) een nieuw abonnement toevoegen (je producten beheren, mobiel abonnment toevoegen)

Ik lees dat de webpromotie zal toegevoegd worden Promo op onze gsm-abonnementen | Orange | Orange België

Verder als je ook vast internet hebt zijn er kortingen Evolutie van de mobiele abonnementen en internetaanbiedingen van Orange | Orange België

Zie onder  Geniet je een multiproduct-voordeel of heb je meerdere mobiele Go Intense- en/of Go Extreme-abonnementen?

Als je vast internet hebt en een Go Plus wilt toevoegen zou ik eerder naar een shop gaan om zeher te zijn det je de Special Edition niet hebt.  Kost 18 EUR waar met vast internet het maar 16 EUR kost.  Idem voor de andere abonnementen

Success

 

Leden met de meeste pluimen