Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-02-20 03h08
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik krijg steeds een foutmelding wanneer ik mijn facebook account met Orange cloud probeer te verbinden..
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zou in uw plaats niet te veel energie meer steken in de Orange cloud.
In de nieuwe abo's is het al niet meer inbegrepen, hoe lang de bestaande abo's die niet overgaan het nog behouden is een open vraag ....
Idem dito voor Coyote, maar dat terzijde.
@Kriske schreef:
Ik had idd al zoiets gelezen maar ivm coyote is nieuw voor me.. het volgende is dan waarschijnlijk de data van het facebook gebruik aanrekenen vermits dit samen met coyote gratis in mijn abo zit😏
Alvast toch bedankt.
Voor zover ik weet zijn facebook en coyote totaal onafhankelijk van mekaar. Trouwens van die facebook data, is dat nog steeds zo? Ik dacht dat dit al jaren afgeschaft was ... Tussen haakjes, tis van horen zeggen, ik heb geen FB ...
Ik bedoelde eerder dat mijn abo tot op heden gratis gebruik van Orange cloud alsook Coyote bevat. Welke beide in de toekomst dreigen te verdwijnen.
Ivm het gratis dataverkeer voor fb (ik dacht ook instagram), is inderdaad een goede vraag of dat nog steeds is.. ik ben er altijd vanuit gegaan.. althans ik heb toch nooit bericht gekregen dat het zou stoppen ofzo. Persoonlijk heb ik altijd al toegekomen met mijn data en nog nooit de nood gehad om dit te controleren verder
Ik heb het dus zelf niet, maar mijn dochter heeft dat wel en die heeft dus al eens bij mij geklaagd dat FB en nog twee dingen voortaan gewoon mee aangerekend worden, waar dat vroeger niet meetelde.
En dat is al een tijdje geleden hoor ..
Goedemorgen,
ik vermoed een foutje van hun, ik heb het zelf
ook willen proberen en krijg dezelfde foutmelding.
Ik ga dat niet gebruiken misschien even wachten op de echte kenners hier.
Succes.
Ik heb geen FB, dus ik kan hier niet helpen. Het voordeel dat ik heb is dat ik veel problemen die FB gebruikers hebben niet heb ..😋
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |