annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur van Internet en Gsm samenvoegen

Topic gestart op: 21-03-22 14h55

Antwoorden: 7 antwoorden

FrankyMotar
Gewaardeerd verkenner

Factuur van Internet en Gsm samenvoegen

OPGELOST

Kan via mijn klantenzone mijn gsm niet toevoegen aan mijn huidig internet.

Krijg mijn internet en gsm factuur apart verwerkt.

Dus moet 2 aparte betalingen uitvoeren.

Hoe kan ik dit samenvoegen.

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer


Ik herken deze situatie. 
Als iemand Home klant is/was en hij neemt een gsm erbij dan komt dit telkens op 2 klantennummers te staan. Eens de GSM actief is moet je als klant uw internet en TV laten overzetten naar het klantennummer van je GSM zodat alles op 1 factuur komt te staan. Dit met het voordeel dat alles goedkoper wordt zoals Gregory hierboven heeft vermeld.

Hoe laat je uw internet en TV overzetten naar het klantennummer van je GSM?

  • Ga naar deze website: https://www.orange.be/nl/form/je-abonnement-overdragen 
  • Kies voor internet + TV en klik op verder
  • Op de volgende pagina vul je uw gegevens in en het klantennummer die je ziet staan op je factuur waar je internet en TV opgefactureerd worden.
  • Op de volgende pagina vul je opnieuw je gegevens in MAAR daar zet je bij het klantenummer van overnemer je klantennummer van je GSM factuur.
  • Vergeet niet een kopij van je ID kaart bij te voegen en daarna abonnement overdragen

Het kan tot 10 dagen duren vooralleer deze aanvraag verwerkt is. Normaal zul je daarna alles op 1 factuur krijgen. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Pletse
Gewaardeerde genezer


Ik herken deze situatie. 
Als iemand Home klant is/was en hij neemt een gsm erbij dan komt dit telkens op 2 klantennummers te staan. Eens de GSM actief is moet je als klant uw internet en TV laten overzetten naar het klantennummer van je GSM zodat alles op 1 factuur komt te staan. Dit met het voordeel dat alles goedkoper wordt zoals Gregory hierboven heeft vermeld.

Hoe laat je uw internet en TV overzetten naar het klantennummer van je GSM?

  • Ga naar deze website: https://www.orange.be/nl/form/je-abonnement-overdragen 
  • Kies voor internet + TV en klik op verder
  • Op de volgende pagina vul je uw gegevens in en het klantennummer die je ziet staan op je factuur waar je internet en TV opgefactureerd worden.
  • Op de volgende pagina vul je opnieuw je gegevens in MAAR daar zet je bij het klantenummer van overnemer je klantennummer van je GSM factuur.
  • Vergeet niet een kopij van je ID kaart bij te voegen en daarna abonnement overdragen

Het kan tot 10 dagen duren vooralleer deze aanvraag verwerkt is. Normaal zul je daarna alles op 1 factuur krijgen. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Pletse 

Bedankt voor deze duidelijke info. Maar vind het wel heel erg omslachtig dat dit in deze stappen dient te gebeuren. Orange zou dan beter een 'herkenning' hebben en in eens alles samen te voegen als je een totaal pakket neemt. Op deze manier is het voor de klant meer werk waar je dus niks aan hebt als klant want het is veel tijd en moeite voor een paar 'simpele' dingen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Kan dan zijn dat je twee klantennummers hebt @FrankyMotar 

Best kijken om ze samen  te voegen, al dan niet met overdacht van vb gsm van het ene naar het ander klantennummer

 

Bonus - internet alleen (Home internet) kost 42 EUR/maand Home Internet | Orange België

Internet in combinatie met gsm kost maar 36 EUR Configureer je Love pack | Orange België

 

Daarenboven krijg je nog eens 4 EUR korting op je gsm als je een Go Plus hebt, of 9 EUR korting als je een Go Intense of Go Extreme hebt ( niet o de Extreme Special edition die 3 EUR kost)

 

 

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@FrankyMotar 

Je kan de factuur niet zelf samenvoegen dat is iets wat bij de klantendienst dient te gebeuren. 

Maar als jij een 'pack hebt' dan is het wel raar dat je gsm als internet apart gefactureerd worden. Of is het zo dat je nu zelf apart betaald voor je gsm abonnement en iemand anders voor het internet ? Want een pack is altijd gsm als internet en tv inbegrepen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen