annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur van Internet en Gsm samenvoegen

Topic gestart op: 21-03-22 14h55

Antwoorden: 7 antwoorden

FrankyMotar
Gewaardeerd verkenner

Factuur van Internet en Gsm samenvoegen

OPGELOST

Kan via mijn klantenzone mijn gsm niet toevoegen aan mijn huidig internet.

Krijg mijn internet en gsm factuur apart verwerkt.

Dus moet 2 aparte betalingen uitvoeren.

Hoe kan ik dit samenvoegen.

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer


Ik herken deze situatie. 
Als iemand Home klant is/was en hij neemt een gsm erbij dan komt dit telkens op 2 klantennummers te staan. Eens de GSM actief is moet je als klant uw internet en TV laten overzetten naar het klantennummer van je GSM zodat alles op 1 factuur komt te staan. Dit met het voordeel dat alles goedkoper wordt zoals Gregory hierboven heeft vermeld.

Hoe laat je uw internet en TV overzetten naar het klantennummer van je GSM?

  • Ga naar deze website: https://www.orange.be/nl/form/je-abonnement-overdragen 
  • Kies voor internet + TV en klik op verder
  • Op de volgende pagina vul je uw gegevens in en het klantennummer die je ziet staan op je factuur waar je internet en TV opgefactureerd worden.
  • Op de volgende pagina vul je opnieuw je gegevens in MAAR daar zet je bij het klantenummer van overnemer je klantennummer van je GSM factuur.
  • Vergeet niet een kopij van je ID kaart bij te voegen en daarna abonnement overdragen

Het kan tot 10 dagen duren vooralleer deze aanvraag verwerkt is. Normaal zul je daarna alles op 1 factuur krijgen. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
FrankyMotar
Gewaardeerd verkenner

Mijn vraag die ik heb gesteld is opgelost. Orange heeft mijn klantnummers samengevoegd.

Dus Topic mag gesloten worden.

FrankyMotar
Gewaardeerd verkenner

De contracten zijn niet tegelijk afgesloten. Gsm is erna bij gekomen. Heb reeds gebeld naar de klantendienst en ik zou dit zelf kunnen uitvoeren maar lukt niet.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@FrankyMotar 

En jij bent de betaler van alles dus internet en je gsm ? 

Dan zie ik geen probleem en dient de klantendienst dit voor je in orde te maken. Tenzij het nieuw is dat je zelf via de klantenzone alles kan samenvoegen maar daar heb ik niks van mogen vernemen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen