Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-03-22 14h55
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Kan via mijn klantenzone mijn gsm niet toevoegen aan mijn huidig internet.
Krijg mijn internet en gsm factuur apart verwerkt.
Dus moet 2 aparte betalingen uitvoeren.
Hoe kan ik dit samenvoegen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik herken deze situatie.
Als iemand Home klant is/was en hij neemt een gsm erbij dan komt dit telkens op 2 klantennummers te staan. Eens de GSM actief is moet je als klant uw internet en TV laten overzetten naar het klantennummer van je GSM zodat alles op 1 factuur komt te staan. Dit met het voordeel dat alles goedkoper wordt zoals Gregory hierboven heeft vermeld.
Hoe laat je uw internet en TV overzetten naar het klantennummer van je GSM?
Het kan tot 10 dagen duren vooralleer deze aanvraag verwerkt is. Normaal zul je daarna alles op 1 factuur krijgen.
Mijn vraag die ik heb gesteld is opgelost. Orange heeft mijn klantnummers samengevoegd.
Dus Topic mag gesloten worden.
De contracten zijn niet tegelijk afgesloten. Gsm is erna bij gekomen. Heb reeds gebeld naar de klantendienst en ik zou dit zelf kunnen uitvoeren maar lukt niet.
En jij bent de betaler van alles dus internet en je gsm ?
Dan zie ik geen probleem en dient de klantendienst dit voor je in orde te maken. Tenzij het nieuw is dat je zelf via de klantenzone alles kan samenvoegen maar daar heb ik niks van mogen vernemen.