annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Familielid

Topic gestart op: 13-11-20 18h15

Antwoorden: 39 antwoorden

Dni
Ervaren verkenner

Familielid

OPGELOST

Hoe kan ik een familielid een geschenk doorgeven

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Dni  schreef:

@KristienL hopelijk komt @Totem  snel met een oplossing. Ben blij dat ik niet de enigste ben met dit probleem


Ugh @Dni,

Het is wel mogelijk om de 5GB met een van je familieleden te delen. Hiervoor klik je op je geschenk, daarna zullen er twee opties onderaan verschijnen : "Accepteer" of  "Dit cadeau geven". Hierna kan je kiezen aan welke familieleed je je geschenk wilt geven 🙂

Totem's Groetjes,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

39 ANTWOORDEN 39
Dni
Ervaren verkenner

@Totem @patrick2 @Cdt24801 @KristienL @Josette @Hierbij wil ik jullie bedanken voor jullie inspanningen om mijn probleem te helpen oplossen. Hopelijk krijgt uiteindelijk ook@Jeany haar oplossing. Misschien toch eens bij een orangeshop langsgaan met beide smartphones. 

Jeany
Gewaardeerd verkenner

Interessant topic, want ook ik probeer al anderhalve week om mijn 5GB door te geven aan mijn dochter.  

Alleen slaag ik er in de eerste plaats al zolang niet in om een familie te maken met mijn dochter. 

We zijn beiden prepaid, dus moeten we de familie via SMS maken.  We hebben de instructies al langs beide kanten geprobeerd maw.  Ik heb al een familie gemaakt, maar dan kan zij de mijne niet joinen.  En ook omgekeerd, als zij er een maakt, dan kan ik de hare niet joinen (en ja, ik heb eerst mijn familie verlaten via QUIT).
Ik ben al te rade geweest bij support op messenger, maar daar hebben ze me ook alleen maar kunnen zeggen dat ze het niet snappen en gaan doorgeven (een week geleden...).

De melding die mijn dochter kreeg na de JOIN FAMILY was: Orange Thank You info.  Je kan je momenteel niet aansluiten bij een Orange Thank You familie.  Meer info op xxxxxxx.   (Noot: effectief xxxxxxxx !)

Door de procedure om te keren en te proberen aan te sluiten bij haar (nieuw) aangemaakte familie, kreeg ik foutmelding: Orange Thank You info.  De persoon waarmee je een Orange Thank You familie wenst te vormen komt niet in aanmerking voor het programma of is geen Orange-klant.

Ik kan je verzekeren dat wij allebei al minstens 4 jaar Orange klant zijn en in het verleden al beide genoten hebben van het Thank You programma, dus ik snap niet waarom dit nu plots niet zou werken.

Raar genoeg heb ik die 5GB nu al zolang in mijn app (vervalt binnen 2 dagen), en zij nog altijd niks.  Elke klant ging dat toch krijgen ? Het kon inderdaad tot 10 dagen duren, maar die zijn ondertussen toch al voorbij ?
Daarmee juist dat ik mijn 5GB aan haar wou schenken, maar daarvoor moet je eerst een familie hebben.  Zoals ik zei, mijn geschenk vervalt binnen 2 dagen en ik ben nog geen stap verder.  Ondanks geduld, herproberen en hulp gevraagd op Messenger.

Misschien kunnen jullie helpen of de juiste bron aanspreken om een verklaring voor mijn probleem te vinden ?

Mvg,
Jeany





0 pluimen
GeertVDBroeck
Aspirant verkenner

Hier dezelfde fout melding en voorlopig geen oplossing, ik volg het topic

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jeany  wij kunnen hier jammer genoeg niks aan doen en hier is ook niemand van Orange , wel te verstaan een medewerker , die mee leest. Wij zijn allemaal klant bij Orange en proberen de mensen op weg te helpen en of een oplossing te bieden. 

De Orange family badge en de verkregen GB door geven is voor ons ook nieuw en wij hebben ook geen idee waarom je geen familie kan aanmaken. Zelfde geldt ook voor het doorgeven van de verkregen data , daar hebben wij ook geen idee van hoe dat precies werkt en wat we precies moeten doen. 

Moest ik extra GB krijgen zal ik die test zelf nog doen aangezien ik twee nummers heb op mijn account dus dat kan ik wel testen. 

Hier heb je nog wat extra info die ik je kan geven :

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-facturen/hoe-voeg-ik-iemand-toe-aan-mijn-orange-thank-you-familie

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen