annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Franstalige helpdesk en mails

Topic gestart op: 28-12-18 07h02

Antwoorden: 12 antwoorden

tuut1975
Gewaardeerd verkenner

Franstalige helpdesk en mails

Elke maal ik naar het nummer 5000 bel krijg ik de franstalige helpdesk aan de lijn geen keuze tussen nederlandstalig of frans, direct frans.

Alsook elke mail is franstalig terwijl in mijn klantenzone duidelijk NL staat aangegeven

 

Mvg

Labels (2)
12 ANTWOORDEN 12
Cdt24801
Wijze
Wijze

@tuut1975

Als ik de test doe en naar 5000 bel krijg ik ook geen taalkeuze maar de robot "druk ..." praat wel Nederlands ...

Wanneer in uw klantenzone de instelling op NL staat kan ik u enkel maar aanraden om vie de klantendienst/helpdesk uw verhaal te doen. Desnoods bel je gewoon naar de FR dienst en als ze opnemen zeg je dat je NL wenst maar dit niet kan kiezen ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
tuut1975
Gewaardeerd verkenner

Als ik bel krijg ik dat zelf niet bij mij is het direct druk 1 voor factuur enz maar dan in het Frans

En als ik ze dan aan de lijn krijg en vraag naar een Nederlandstalige operator word de verbinding verbroken tijdens het doorschakelen

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@tuut1975  schreef:

Als ik bel krijg ik dat zelf niet bij mij is het direct druk 1 voor factuur enz maar dan in het Frans

En als ik ze dan aan de lijn krijg en vraag naar een Nederlandstalige operator word de verbinding verbroken tijdens het doorschakelen


Dat bedoelde ik eigenlijk met bel 5000 ... ik had goed begerepen dat de robot Frans spreekt (zonder keuzemogelijkheid), bij mij, ook zonder keuze, spreekt hij Nederlands.

Ik meende u inderdaad aan de franstalige operator te laten vragen om u door te verbinden naar een N collega om de zaak uit te leggen. Blijkbaar gaat daar iets (al dan niet moedwillig) fout Smiley Verdrietig

Heb je zelf een beetje kennis van het Frans of heb je zo iemand in je vriendenkring/familie? Laat hem/haar dan met jou foon bellen naar 5000 om het meteen aan die F uit te leggen.

En anders blijven aandringen via twitter-facebook of eens een shop binnenspringen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
tuut1975
Gewaardeerd verkenner

Ik zal wel eens een shop binnen springen om het daar is te gaan melden.

Bedankt

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@tuut1975

Nochtans, de test met de taalaanpassing in de app kost niks en is risicoloos ... En als het helpt, is uw probleem ineens opgelost ...

Je kan dan altijd nog eens een shop binnenspringen, geen probleem hé Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen