Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-12-18 07h02
Antwoorden: 12 antwoorden
Elke maal ik naar het nummer 5000 bel krijg ik de franstalige helpdesk aan de lijn geen keuze tussen nederlandstalig of frans, direct frans.
Alsook elke mail is franstalig terwijl in mijn klantenzone duidelijk NL staat aangegeven
Mvg
Als ik de test doe en naar 5000 bel krijg ik ook geen taalkeuze maar de robot "druk ..." praat wel Nederlands ...
Wanneer in uw klantenzone de instelling op NL staat kan ik u enkel maar aanraden om vie de klantendienst/helpdesk uw verhaal te doen. Desnoods bel je gewoon naar de FR dienst en als ze opnemen zeg je dat je NL wenst maar dit niet kan kiezen ..
Als ik bel krijg ik dat zelf niet bij mij is het direct druk 1 voor factuur enz maar dan in het Frans
En als ik ze dan aan de lijn krijg en vraag naar een Nederlandstalige operator word de verbinding verbroken tijdens het doorschakelen
@tuut1975 schreef:Als ik bel krijg ik dat zelf niet bij mij is het direct druk 1 voor factuur enz maar dan in het Frans
En als ik ze dan aan de lijn krijg en vraag naar een Nederlandstalige operator word de verbinding verbroken tijdens het doorschakelen
Dat bedoelde ik eigenlijk met bel 5000 ... ik had goed begerepen dat de robot Frans spreekt (zonder keuzemogelijkheid), bij mij, ook zonder keuze, spreekt hij Nederlands.
Ik meende u inderdaad aan de franstalige operator te laten vragen om u door te verbinden naar een N collega om de zaak uit te leggen. Blijkbaar gaat daar iets (al dan niet moedwillig) fout
Heb je zelf een beetje kennis van het Frans of heb je zo iemand in je vriendenkring/familie? Laat hem/haar dan met jou foon bellen naar 5000 om het meteen aan die F uit te leggen.
En anders blijven aandringen via twitter-facebook of eens een shop binnenspringen ...
Ik zal wel eens een shop binnen springen om het daar is te gaan melden.
Bedankt
Nochtans, de test met de taalaanpassing in de app kost niks en is risicoloos ... En als het helpt, is uw probleem ineens opgelost ...
Je kan dan altijd nog eens een shop binnenspringen, geen probleem hé