annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen voicemail in het buitenland (Colombia)

Topic gestart op: 31-01-20 15h03

Antwoorden: 10 antwoorden

Ward1
Gewaardeerd verkenner

Geen voicemail in het buitenland (Colombia)

OPGELOST

Ik ben in Colombia en heb een Orange World Traveller Pass gekocht waar 2 uren belminuten zijn inbegrepen.

Echter, nu ik mijn voicemail probeer te beluisteren krijg ik een bericht "uw voicemail is momenteel uitgeschakeld, gelieve de klantendienst te contaceren".

Ik ben zelfstandige en moet bereikbaar blijven dus dit is zeer vervelend.

Visual voicemail is geactveerd maar doet het ook niet (misschien om dezelfde reden, maar daar ben ik niet zeker van, ik had het in België nog niet getest maar ik heb Android 9 dus dat zou toch moeten kunnen). 

Omdat een belletje naar de klantendienst van hieruit nogal duur kan zijn als er een wachttijd is probeer ik mijn vraag hier even te lanceren.

Labels (2)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Ward1
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de snelle repliek.

Helaas werkt dat nummer ook niet. Daar krijg ik zelfs de melding (lokaal in het Spaans) dat het nummer niet actief is. Aan het netwerk ligt het niet want ik heb even getest naar de Belgische GSM van mijn vrouw en daarbij word ik wel doorgeschakeld...

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Naomi99
Aspirant verkenner

Best de klantendienst eens contacteren, het zou kunnen zijn dat je voicemail afstaat, de 5000 kan deze gewoon activeren 🙂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Ward1
Gewaardeerd verkenner

Getest en het is inderdaad ook niet mogelijk om iets in te spreken, dus hij werkt niet...

Ik zal Orange moeten contacteren

Leden met de meeste pluimen