Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-09-22 17h50
Antwoorden: 15 antwoorden
Ik ben nieuwe klant bij Orange en koos voor het Go plus abonnement. Voor nieuwe klanten was dit tijdelijk €16/maand (normaal €21) gedurende de gehele looptijd van het contract. Dit werd alsook bevestigd via mail. Nu kreeg ik gisteren mijn eerste factuur en werd er toch €21 aangerekend. Ik krijg geen medewerker te pakken via het nummer 5000.
Iemand hetzelfde probleem of weet iemand wat te doen?
Dan heb je geluk , bij mij werd er 28 euro aangerekend .
Dag @Anonymous
Als nieuwe klant is je eerste factuur altijd een hogere factuur. Deze komt omdat telecomproviders werken met pro-rata facturen. De eerste factuur is hoger omdat deze spreekt over een periode die langer is dan 1 maand. Open eens je (detail-)factuur en je zult zien dat je factuur voor 1 maand en enkele(of meerdere) dagen is.
Zie hier een filmpje die het hopelijk wat duidelijk kan maken voor je: https://www.youtube.com/watch?v=W3Ymyn0erKI
@Pletse bedankt voor uw antwoord en filmpje.
Ik was inderdaad op de hoogte van de pro rata kosten, die staan er ook mooi bij. Is iets meer dan €2 maar daaronder staat ook "Go Plus €21" maar moet dat dan geen €16 zijn?
Go Plus zal altijd aan €21 op de factuur staan.
Echter moet er in geval van promoties ook een creditering op je factuur staan van €5...
Bij de details zou je webpromo -€5 of iets in die aard moeten zien staan.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 |