annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go plus abonnement

Topic gestart op: 13-09-22 17h50

Antwoorden: 15 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Go plus abonnement

Ik ben nieuwe klant bij Orange en koos voor het Go plus abonnement. Voor nieuwe klanten was dit tijdelijk €16/maand (normaal €21) gedurende de gehele looptijd van het contract. Dit werd alsook bevestigd via mail. Nu kreeg ik gisteren mijn eerste factuur en werd er toch €21 aangerekend. Ik krijg geen medewerker te pakken via het nummer 5000. 

Iemand hetzelfde probleem of weet iemand wat te doen? 

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Dominiek76
Aspirant verkenner

Dan heb je geluk , bij mij werd er 28 euro aangerekend .

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @Anonymous 

Als nieuwe klant is je eerste factuur altijd een hogere factuur. Deze komt omdat telecomproviders werken met pro-rata facturen. De eerste factuur is hoger omdat deze spreekt over een periode die langer is dan 1 maand. Open eens je (detail-)factuur en je zult zien dat je factuur voor 1 maand en enkele(of meerdere) dagen is.

Zie hier een filmpje die het hopelijk wat duidelijk kan maken voor je: https://www.youtube.com/watch?v=W3Ymyn0erKI


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Pletse bedankt voor uw antwoord en filmpje.

Ik was inderdaad op de hoogte van de pro rata kosten, die staan er ook mooi bij. Is iets meer dan €2 maar daaronder staat ook "Go Plus €21" maar moet dat dan geen €16 zijn? 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Go Plus zal altijd aan €21 op de factuur staan. 
Echter moet er in geval van promoties ook een creditering op je factuur staan van €5...
Bij de details zou je webpromo -€5 of iets in die aard moeten zien staan.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen