Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Hallo ik heb een GSM bestelt op 2mei en is betaalt ik heb bevestiging nr gekrijgen levering binen 48uur , nu al 23 dagen en nog niks ,ik heb 15 keer gebelt naar de klantenservice leugenaars , messenger ook gedaan ,reviews gelezen van ander mensen zij hebben het zelfde probleem wachten meer dan 3maanden achter zijn gsm ook niks data opllicter ,ide keer wachten 15 min aan phone orange kan zijn werk nee in orda doen beter bij proxums geblijven wat moet ik nog doen naar mij advocat or naar de polite gaan
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik snap dat je dit vervelend vindt maar hou er rekening mee dat sommige telefoons slecht leverbaar zijn momenteel. Ook bij andere providers zul je dit merken dat bijvoorbeeld de nieuwe iPhone SE 2020 heel slecht leverbaar is. Ik denk dat je de politie hiervoor niet hoeft bij te halen maar gewoon het beste gaat zijn om toch nog eens contact op te nemen met de klantenservice hierover.
Ik heb 15 Keer gebelt naar klanten dienst leugenaars zelfde hij heeft gezegt dat u gsm is al gestured naar u en vrijdag 22\5 gaat u se gsm ontv niks nog geblt was iemand anders en gezegt dat zij zijn bezig met dossier daroom ik zeg leugenaars
Je hebt gelijk!
En heb je geen Track & Trace ontvangen voor te kijken hoever je levering zit? Ik zou hun vragen voor de link naar je toe te sturen als je deze niet ontvangen hebt.
Ik hoop in ieder geval dat je je toestel snel ontvangt.
Zij hebben helmaal niks gestuurd niks niks niks
Ik zou nog eens een bericht met messenger sturen naar het webcare team. Dan hoef je niet aan de lijn te hangen en blijven wachten Je zal wel een antwoord krijgen.
is het in orda vandag heb ik mij gsm ontv na 26 dagen wachten