annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm

Topic gestart op: 12-12-20 16h43

Antwoorden: 1 antwoord

anjum
Aspirant verkenner

Gsm

  • Beste 

vorige week heb ik de gsm Xiaomi mi 10 SILV + EARPHONES 25 WHITE-PACK Met abommement voor mijn zaak gekocht en ik had gezegd dat ik een gsm nodig had die je wirless kan opladen En de mederwerkers zijden dat het kan Met deze gsm maar meschien hadden jullie mij verkeerd begrepen 

ennu heb ik deze gsm gekocht en ik ging op werk en ik Kon deze gsm niet wireless  opladen en vandaag was ik naar Orange winkel om te klagen en zij zijden dat Ze mij  niet konden helpen en dat ik contact moest opnemen in brussel maar er is geen email van brussel orange . 

Ik zou graag een oplossing voor dit Willen hebben of te wel mijn gsm ruilen Met een die wel draadloos kan opladen

 

 

mvg anjum 

artikel : 9660010 

serienummer 86**bleep**5951

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@anjum  als je zelf online had gezocht en had vergeleken dan was je erop uitgekomen dat dit toestel geen draadloos laden ondersteund. Bij de klantendienst zitten geen verkopers en gaan geen weet hebben van die toestellen en al helemaal niet de specificaties ervan. Als je iets koopt neem de moeite en bekijk eerst online alles wat een toestel kan en niet. Hier vind ik dat je de klantendienst er niet op kan aankijken dat er andere info gegeven wordt want de klantendienst is geen verkoop dienst. Je had ook naar een shop kunnen gaan en daar ook kunnen navragen , die hadden het ook opgezocht waar je bij was. 

Nu zit je met een toestel wat je graag wil terug sturen dat kan maar dan krijg je gewoon je geld terug en geen ander toestel. Je kan daarna wel een ander toestel kopen dat is geen probleem natuurlijk dan kan je als nog eentje zoeken online die wel draadloos op te laden is. Hier heb je een link waar je de stappen kan volgen :

https://www.orange.be/nl/hulp/orange-klant-worden/mijn-bestelling/hoe-kan-ik-mijn-bestelling-terugst...

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen