annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hand free voice atan 30 min

Topic gestart op: 07-04-20 12h41

Antwoorden: 20 antwoorden

Fie78
Gewaardeerd verkenner

Hand free voice atan 30 min

OPGELOST

Ik kreeg een mail van Orange dat hand free voice atan zou geactiveerd zijn. Heeft iemand een idee wat dat is?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Fie78
Gewaardeerd verkenner

Gevonden!


"ATAN is de afkorting voor AnyTime, Any Netwerk.  ATAN kan betrekking hebben op belminuten of SMS'en, inbegrepen in een gsm abonnement of herlaadkaart.  De inbegrepen minuten of sms'en kunnen gebruikt worden voor communicatie binnen het eigen gsm-netwerk, maar ook op gsm-netwerken van derden."

Dus was blijkbaar bevestigingsmail van de gekregen verjaardags30minuten met de melding dat ik ze eender wanneer en op alle netwerken kan gebruiken. 

Bij deze is deze informatie gedeeld:-)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
Fie78
Gewaardeerd verkenner

Gevonden!


"ATAN is de afkorting voor AnyTime, Any Netwerk.  ATAN kan betrekking hebben op belminuten of SMS'en, inbegrepen in een gsm abonnement of herlaadkaart.  De inbegrepen minuten of sms'en kunnen gebruikt worden voor communicatie binnen het eigen gsm-netwerk, maar ook op gsm-netwerken van derden."

Dus was blijkbaar bevestigingsmail van de gekregen verjaardags30minuten met de melding dat ik ze eender wanneer en op alle netwerken kan gebruiken. 

Bij deze is deze informatie gedeeld:-)

marko1303
Aspirant verkenner

Dank je wel 🙂 weten we ook weer. Dat heb je met dat vervloekt angelsaksisch gedoe altijd, wat is er verkeerd om zoiets in het Nederlands uit te leggen.

Heb trouwens ook zo'n verjaardagssms gehad. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Fie78  dan zijn we weer heel wat info rijker ! Bedankt voor het te delen met ons.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Fie78 

Inderdaad goed dat we dat nu ook weten, had die term nog nooit gehoord. Alweer wat bij geleerd. En dat op mijn leeftijd .... 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  en ge zijt de jongste hier 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen