annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hand free voice atan 30 min

Topic gestart op: 07-04-20 12h41

Antwoorden: 20 antwoorden

Fie78
Gewaardeerd verkenner

Hand free voice atan 30 min

OPGELOST

Ik kreeg een mail van Orange dat hand free voice atan zou geactiveerd zijn. Heeft iemand een idee wat dat is?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Fie78
Gewaardeerd verkenner

Gevonden!


"ATAN is de afkorting voor AnyTime, Any Netwerk.  ATAN kan betrekking hebben op belminuten of SMS'en, inbegrepen in een gsm abonnement of herlaadkaart.  De inbegrepen minuten of sms'en kunnen gebruikt worden voor communicatie binnen het eigen gsm-netwerk, maar ook op gsm-netwerken van derden."

Dus was blijkbaar bevestigingsmail van de gekregen verjaardags30minuten met de melding dat ik ze eender wanneer en op alle netwerken kan gebruiken. 

Bij deze is deze informatie gedeeld:-)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
patrick2
Wijze
Wijze

@Fie78  ja dat klopt dus als je alle nummers hebt op 1 factuur krijgt er maar 1  de vermelding als er een cadeau is of iets anders. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Fie78
Gewaardeerd verkenner

En alle cadeaus (ook verjaardagscadeaus die toch gekoppeld zijn aan een geboortedatum en dus een persoonlijk gsm nummer ) komen allemaal en steeds bij 1 zelfde gsm nummer terecht. Begrijp ik het goed?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Fie78  ja dus als je een cadeau krijgt of hebt kan je partner deze accepteren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Fie78 

Ik heb eens gegoogeld op die term en ik ben dit hier tegengekomen. Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben? Heb jij een of andere software geïnstalleerd om dingen handsfree te kunnen doen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Fie78
Gewaardeerd verkenner

Toch niet...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen